Nem akartunk hinni a szemünknek, hogy ez egy hotelben megtörténhet, de megtörtént. Azonnal a recepcióra mentünk le, akitől kértük, hogy most rögtön átköltözhessünk egy másik szobába. Nagyon segítőkész volt, így az éjszaka közepén mindenünket összepakolva új szobába költöztünk. A recepciós srác nem győzött elnézést kérni tőlünk. Ám ekkor már mondanom sem kell, hogy nyugodt pihenésről szó sem volt. A nagy ijedtségben a fürdőruhánkat a szobában felejtettük, mondanom sem kell, mikor reggel visszamentünk érte már hűlt helyét találtuk. A recepcióshoz fordultunk ismét, de korántsem volt olyan segítőkész, mint az az úriember, aki az éjszaka segített rajtunk. Ő annyival letudta, hogy majd a nap folyamán visszakapjuk. Két nap állt rendelkezésünkre összesen, de ha nem szólunk érte határozottabban, talán még most is várnánk. A kijelentkezés napján szóvá tettük, hogy azért jogosnak éreznénk, ha valamivel kárpótolnának minket. Az igazgató úr 10%-ot volt hajlandó engedni, annak hatására, hogy a harmadik recepciós aki erről az esetről mit sem tudott, - ugyanis nem tájékoztatták a történtekről - felhívta ott előttünk. Saját felelősségére a recepciós elengedte nekünk még pluszban a parkolás költségét. Azt vártuk, hogy az igazgató úr majd legalább egy bocsánat kérést megejt, de erre azóta is várunk, úgy tett mintha mi se történt volna. A wellness részlegre, illetve a szobákra nem ártana egy felújítás. Az étkezés a 3 csillagnál nem volt jobb. Egyszerű ételek voltak, viszont az utántöltésre több percet kellett várnunk, mert nem csipkedték magukat, hogy mindenki időben, normálisan ehessen amit szeretne. Tanuló leckének jó volt, hogy tudjuk hová ne menjünk legközelebb “pihenni”.