Evezős Győrből

Regisztráció2013.04.23
Utoljára itt2018.11.20

Szörnyű 2016. augusztus 17., csoporttal járt itt
Egy túrista csoporttal voltam itt két éjszaka, reggelit és vacsorát kaptunk. A szobánk a legfelső emeleten volt, egy rozsdás létrán akár a tetőre is kimehettünk volna. A WC ajtaját nem lehetett betenni. Mivel én vegetáriánus vagyok, mást ettem, mint a többiek. Valami főtt zöldséget kaptam, reggelire rántottát, mindkettő úszott az olajban /vagy zsirban/.
1Étkezés
Kiváló 2016. november 25.a párjával járt itt
November 22-én jártunk ott férjemmel. Vonattal voltunk, és gyalog mentünk el a 4 km-re lévő Csillagvárhoz. Visszafelé szintén gyalog az állomásra. Már csak egy óránk volt a vonat indulásig, de biztosítottak bennünket, hogy pár perc alatt kapunk ételt. Férjem az A menüt választotta: húsleves és vegyes tál.
4Ételek / Italok
5Kiszolgálás
4Hangulat
2016. március 4.a párjával járt itt
Kedves, családias étterem. Mindig több menüből lehet választani kedvező áron. Ha mást kérünk, 10 perc alatt elkészül. Szolgálatkész a személyzet. Gyakran van élőzenés énekes est. Pl. magyarnóta vagy operett. Az előadók között Kossuth-díjas operaénekes is előfordul. Minden hónapban más festő vagy fotóművész kiállítását rendezik meg.