f.andrea69 szállás értékelései

Lájkold vagy oszd meg f.andrea69 értékeléseit!

Olvasd el f.andrea69 szállás értékeléseit!

f.andrea69 értékelései

Nyaralás a Bellevue Hotelben -

2017. augusztusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2017. augusztus 21.
7 éjszakát töltöttünk el. A szálloda festői környezetben található, mesés kilátással a Dunára. A svédasztal bőséges és változatos volt, többször is volt vad étel. A vacsora alatt fagylaltot is lehetett fogyasztani. A wellness részlege nagyon jó. Nyáron kinti medence is üzemel. Jól éreztük magunkat.
Wellness hétvége a Granada Hotelben -

Granada Konferencia Wellness és Sport Hotel Kecskemét

2017. júniusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2017. július 27.
A szálloda Kecskemét külvárosi részén található. Ilyen gyönyörűen gondozott parkot még sehol nem láttam. Az udvaron szebbnél szebb illatozó leander és más ezer féle virág. A balkonokról csüng a futómuskátli. Igazi gyerek paradicsom. Rengeteg keri játékkal. A szobánk tágas volt, kényelmes ággyal. A wellness részleg lehetne nagyobb.
Wellnes pihenés Siófokon -

Janus Boutique Hotel & Spa Siófok

2016. júniusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. július 16. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
3 éjszakát töltöttünk el ezen a mesés helyen. A szálloda a belváros szomszédságában található, igazi kis gyöngyszem. Elvarázsolt az egyediségével- romantikus szobái elrepítettek minket egy más világba. Minden szoba más hangulatú-egyedi bútorokkal van berendezve. A személyzet nagyon kedves. Reggelizni 12 óráig volt lehetőség.
Nyári Vakáció!! -

Zichy Park Hotel Bikács

2016. júliusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. július 16.
4 felejthetetlen szép éjszakát töltöttünk el ebben a kis "paradicsomban". Szép rendben tartott birtokon helyezkedik el a szálloda. A személyzet segítőkész és nagyon kedves. Kényelmes tágas szobát kaptunk. Az ételek nagyon finomak voltak. Én minden reggel ettem az isteni házi szalámiból és kecskesajtból.
Mesés Valentin nap a Mátrában -

Hunguest Grand Hotel Galya Galyatetô

2016. februárban, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. május 3. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
A Hunguest Grand Hotel Galya Galyatetőn a Mátra csúcsán található, ahonnan lélegzetelállító panoráma terül a lábunk elé. A közelben található a felújított kilátó is. Megérkezésünkkor az útszélén még 5 cm-es hó fogadott, pedig lakóhelyünkön már tavaszias idő volt. Tágas, parkra néző erkélyes szobát kaptunk, pazar kilátással.
2015. novemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. április 28.
November 29-dec. 2-ig töltöttünk 3 éjszakát a szállodában, próbáltunk egy kicsit ráhangolódni a közelgő ünnepekre. A hotel a fürdő közelében található. A szoba tiszta és barátságos. A wellness részlege kellemes, igaz a benti része lehetne kicsit nagyobb is. Az ételek változatosak és finomak. Jól éreztük magunkat.
Őszi pihenés a Dráva Hotelben -

Dráva Hotel Thermal Resort Harkány

2015. októberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2015. október 28. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
A szálloda a harkányi gyógyfürdő mellett található. Tágas, szép szobát kaptunk, az ágy is kényelmes volt. A wellness részlegen többféle szauna, gőzkabin, és sószoba is található. A jakuzzit viszont kicsinek találtam, a szállodához mérten, viszont a medence hőfoka kellemes. A reggeli és a vacsora svédasztalos volt, mert sokan voltak a szállodában.
Októberben a Balatonnál. -

Hotel Wellamarin Zamárdi

2014. októberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2014. október 13.
A szálloda közvetlen a vízparton fekszik. Előtte ingyenesen lehet parkolni. Igényes, nagyon szép szálloda. A szoba tágas, az ágy kényelmes. A wellness részleg nagyon jó, igaz a víz lehetett volna kicsit melegebb. A személyzet kedves. Nagyon jól éreztük magunkat. Egyedül azt sajnáltam, hogy kevesen voltunk a szállodában, ezért nem volt svédasztal, de ez máshol is így van.
4 csillagos pihenés??? -

2014. októberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2014. október 13.
4 éjszakát töltöttünk a szállodában. Hamarabb érkeztünk meg, de ennek ellenére a szobánkat idő előtt megkaptuk. Nagy csalódás volt, mikor megpillantottuk. A fal koszos volt és néhol a sarkoknál a vakolat is le volt jőve, az erkély pedig szemben volt egy másik fallal. Ezt jeleztem a recepción is, így kaptunk egy másik szobát. Az ágy nagyon kényelmetlen volt.
2014. májusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2014. május 23.
2 éjszakát töltöttünk el a szállodában, ami a város szélén található, csendes, szép helyen. Hozzá tartozik még egy lovas birtok is, így aki szeretne lovagolhat és lehet lovas kocsikázni is. A szobák tágasak és kényelmesek. Az ételek finomak voltak. A vacsorát vagy a szálloda mellett található Lovas étteremben lehetett elfogyasztani, vagy a Fogadó az Öreg Préshez fogadóban, ahova ingyen transzfert is biztosítottak.