Fruskacsa étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg Fruskacsa értékeléseit!

Olvasd el Fruskacsa étterem értékeléseit!

Fruskacsa értékelései

2019. augusztusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2019. augusztus 4. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Átutazóban Nagykanizsán akartunk egy jót enni egy hosszú külföldi út után. Tökéletes választás volt. A hely kialakítása is szimpatikus volt, a berendezés is igényes, a pincérek kedvesek, gyorsak, a választék közepesen nagy, de minden igényt kielégítő. Két levest, két előételt és négy főételt valamint egy desszertet kóstoltunk, csak jókat mondhatunk.
2018. augusztusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2018. augusztus 18.
Ezt a helyet kifejezetten a kiszolgálás húzza fel. Kedves, készséges, beszélgetős, de szakszerű kiszolgálásban volt részünk, tényleg mindenben a kedvünkben jártak. Nem kellett semmire sokat várnunk, minden friss volt, és finom is, de az adagok szerintünk az átlagosnál kisebben voltak, míg az árak az átlagosnál nagyobbak.
Erdei pisztrángos - üde kombináció -

Erdei Halsütöde Lillafüred

Értékelt: 2018. augusztus 18. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Ajánlották a helyet, ezért felkerestük. Bejáratnál kisebb sor, de ahogy leadod a rendelést, kereshetsz asztalt magadnak, gyorsan kiforog a vendégsereg. Kellemes ligetes, árnyékos, fapados asztalok vannak. Három féle pisztráng a kínálat, a kiválóságát az adja, hogy láthatod, ahogy a friss halat hozzák a pisztrángtelepről, a szomszédból.
Kiváló kisvárosi étterem -

Templomkerti Kisvendéglő Edelény

2018. augusztusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2018. augusztus 16.
Nyaralás közben tértünk be. Nem hosszú az étlap, de igazán jó fogásokat kínál. Hűvös teraszon ültünk. Gyors kiszolgálásban volt részünk. Igazán jót ettünk. Minden finom volt. Nem tudok semmi negatívumot említeni.
Várnézés után betévedve -

Palacsintavár Eger

2018. augusztusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2018. augusztus 12.
Nagy melegben nem kívántunk nehéz, meleg étkeket, ide tértünk be. Egyből kaptunk asztalt, noha folyamatos mozgás volt az étteremben. Három pincér plusz egy pultos dolgozott, szinte azonnal felvették velünk a szemkontaktust, profin tették a dolgukat, kedvesek voltak de nem tolakodóak.
Véletlen szerencse -

Vadkert Étterem Sárvár

2018. márciusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. március 18.
Egy kicsit zilált délelőtt után véletlenül keveredtünk erre. Bátortalanul kérdeztem, hogy csak a szállóvendégeket szolgálják-e ki, egy nagyon barátságos és szuper-udvarias felszolgáló invitált be. Az étterem (ahogy megtudtuk) egy éve még lovarda volt, abból alakították ki, a hangulatán egy kicsit érződik, de amúgy nagyon tiszta, otthonos, meghitt hely!
Jó, de lehetne jobb is -

Sobri Halászcsárda Baja

2017. augusztusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2017. augusztus 17.
Nagyon szép helyen van az étterem, Baján, a szigeten. Három étterem van itt, ha valaki a városba jön, érdemes itt enni a plusz látványért. Kár, hogy ebben az étteremben a legszebb látvány a dohányzó részről élvezhető, így mi ezt gyerekekkel kihagytuk. Az ételek rendben voltak, a rántott szürkeharcsa filé tökéletes volt, kár, hogy a krumpli el volt sózva, kicsípte a számat, a hozzá kért friss kevert saláta pedig nem volt friss.
Halászcsárda folyó nélkül? IGEN! -

Sugovica Halászcsárda Kecskemét

2017. augusztusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2017. augusztus 12. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
A haltepertőt minden halászcsárdában megkóstoljuk, itt a tökéletes! Vékony szeletekre vágva igazán ropogós lesz, de nem túl zsíros, és nem a hagymakarikák alatt kell keresni, bőven adják előételként. Férjem a bajai filézett halászlevet is szereti és a korhelyt is jóízűen ette (amúgy a szegedihez vagyunk szokva), én most grillezett fogasfilét ettem spenótos tagliatelle-vel (azaz ehelyett spagettivel, de előre megkérdezték, gond-e, ha helyettesítik), nekem nagyon ízlett.
Kellemes halászcsárda a Tiszaparton -

Fehér Amúr Halászcsárda Poroszló

2017. augusztusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2017. augusztus 1.
Tulajdonképpen minden rendben volt, egy-két apróságtól eltekintve. 1. A telefonukat nem tudtuk felhívni, hogy helyet foglaljunk. Lemerült. 2. Mikor odamentünk, az egyik pincérrel (valószínű a főpincér) nem sikerült felvennem a szemkontaktust, mintha már nem vágyott volna több vendégre. A gyenge kezdés után kaptunk egy igazán készséges, udvarias felszolgálót, és gyorsan ment a rendelés.
2017. júliusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2017. július 30.
Magyarországon az olasz étterem legtöbbször a pizza-lasagne-bolognai szentháromságban merül ki. Valami egyszerűere vágytunk, telefonon akartunk foglalni. Először telefonon nem tűntek túl készségesnek, kiderült, egy lagzi volt a nem túl nagy étteremben, de a kerthelységnek nevezett előkertben simán összetoltak nekünk 9-ünknek elég asztalt, és érkezésünktől kezdve kedvesek, készségesek voltak, a lagzi ellenére jutott nekünk elég figyelem.