Lujza66 étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg Lujza66 értékeléseit!

Olvasd el Lujza66 étterem értékeléseit!

2020. márciusban, kollégákkal járt itt
Értékelt: 2020. június 4.
Többször jártam már itt, de az utolsó látogatás kissé csalódás volt. Nem az ételek vagy a kiszolgálás, inkább a hely környezete és az épület állaga miatt. Emlékeimben egy jó hírű, teltházas étterem élt, ezzel szemben tátongott az ürességtől, igaz hétköznap tértünk be egy késői ebédre. Rajtunk kívül csak a presszó részen voltak még vendégek.
2019. decemberben, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2020. június 4.
Három napot töltöttünk Nyíregyházán, ide mindenképpen szerettünk volna eljutni. Mivel karácsony volt, bíztunk benne, hogy nyitva lesz. Csodálatos az egész étterem! Remek ételek, kedves felszolgálás, igazi családbarát hely! Nagyon nehéz volt választani, olyan bőséges az étlap. Hatalmas adag ételek, minden tökéletes, úgy ahogy van:) Ide vissza fogunk még térni, ha erre járunk.
Várnézés helyett ebéd -

A Boros Borbár Sárospatak

2020. májusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2020. június 4.
Ajánlották figyelmünkbe ezt a helyet. Hangulatos, tiszta étterem. Az ételek különlegesek, a borválaszték (annak ellenére, hogy nem ittunk) megfelelő a nevéhez méltóan. A kiszolgálás remek, inkább az ételek minőségével volt problémánk. A hamburger nem volt átsülve, a sült pisztráng sajnos párolt pisztráng lett. Ez kissé elrontotta a véleményünket a helyről.
Hangulatos estebéd túrázás közben -

Magita Hotel & Étterem Erdőbénye

2020. júniusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2020. június 4.
Várnézés után találtuk meg ezt a kis hangulatos éttermet. Barátságos kis szálloda, remek konyhával és kedves személyzettel. Az adagok megfelelőek, panaszunk nem lehetett sem az ár-érték arányra, sem a minőségre. A mai rohanós, nagyvárosi élet után kifejezetten jólesett, hogy csendes, nyugodt helyen költhettük el estebédünket.
2017. márciusban, családjával járt itt
Értékelt: 2017. március 21.
Évek óta visszajáró vendégek vagyunk és követtük őket az új helyre is. A kétszemélyes csülöktál a kedvencem személy szerint, emiatt érdemes Kistarcsáról eljönni. Az új, modern stílus miatt az ételek minősége, a felszolgálók kedvessége szerencsére nem változott. Ránk mindig számíthatnak, ha ünnepelni szeretnénk, vagy csak beugranánk egy svédasztalos ebédre.
2016. októberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. november 15.
Először kb. 20 évvel ezelőtt jártam ide, elég sűrűn Debrecenbe jövet-menet. Már akkor sem okozott csalódást, mindig éhesen érkeztünk és telt gyomorral indultunk tovább. Ezekre az emlékekre gondolva látogattunk el párommal a hosszú hétvégén ismét halászlét enni. Nem bántuk meg: a harcsa omlós volt, a ponty is leúszott elég szépen:) A kiszolgálás gyors volt és a második fogás is príma volt.