Rolling
Fotói
10 fotó

Rolling adatlapja

Szeretem az egyszerű, de jó dolgokat. "Nyitva állok bármire én" és vallom, hogy tényleg úton lenni a boldogság.
Néha random választok, néha keresem az újat, ismeretlent. Azonban azt sem bánom, ha valaki ajánl valami különölegeset és van időm, pénzem, energiám utánajárni.
Ilyen vagyok
Környezettudatos  •  Ár-érték figyelő  •  Városi barangoló  •  Sörkedvelő  •  Nyugalomra és csendre vágyó  •  Természetbarát  •  Édesszájú  •  Csipegető  •  Aktívan pihenő  •  Vízimádó
Regisztráció2013.12.27
Utoljára itt2023.09.22

2023. május 29.a párjával járt itt
Ha a Börzsönyben túrázunk, itt meg-meg szoktunk állni. Én kizárólag pisztrángot szoktam enni, a férjem meg mikor mit, mert nem szereti a halat. A Pisztráng isteni, ezt leszögezhetem, finom fokhagymás ropogós kéreg, rendesen átsütve. Számomra tökéletes, nekem ettől jobbat nem is lehetne készíteni.
4Ételek / Italok
4Kiszolgálás
4Hangulat
2023. szeptember 22.a párjával járt itt
Tudtuk, hogy egy átlagos szálloda, nem kerestünk semmilyen luxust. Kevesen voltak, a part nyugodt, van árnyékos és napos rész is. 4 napot töltöttünk ott, végig jó idő volt, utolsó éjjel romlott el az idő. Mi szobánk tiszta volt, és úgy általában mindennel elégedettek voltunk. Étel elég volt, számomra a választék is.
4Étkezés
Felhasználó fényképei:
Világos Hotel Balatonvilágos - Világos Hotel Balatonvilágos - Világos Hotel Balatonvilágos -
Átlagos 2023. május 29.a párjával járt itt
Közel a belvároshoz kerestünk viszonylag olcsó szállást. Ez megfelelt a célnak, jól tudtunk jönni-menni autó nélkül is, nem akartunk szenvedni a parkolással, nagyjából közel van a belvároshoz, ami laza sétával innen elérhető könnyedén. A Hotel egyszerű, de tiszta, nincs semmi különös. Szobákhoz tartozik erkély és mi tisztaságot tapasztalatunk.