ingamo

Regisztráció2013.11.26
Utoljára itt2023.11.30

Kiváló 2013. november 26.családjával járt itt
Családommal nyaralásaink során több alkalommal is étkeztünk a Tompos étteremben. Egy kedves ismerősünk ajánlotta és nem csalódtunk. Az étterem gyönyörű. A pincérek gyorsak, udvariasak, figyelmesek. Az ételválaszték széles. Nagyon ízletesen főznek, nem sajnálják a mennyiséget és az árak is barátiak.
Gyenge 2017. augusztus 24.családjával járt itt
Családommal a korábbi években rendszeres vendégei voltunk a csárdának és nagyon szerettünk oda járni. Az elmúlt 2 évben úgy alakult, hogy nem ettünk náluk, aztán az idén nyáron újra felkerestük a helyet. Nagy csalódás volt. Kiderült, hogy a tulajdonos nyugdíjba ment és kiadta bérbe az éttermet. Ez meg is látszik, mert semmi nem a régi.
3Ételek / Italok
2Kiszolgálás
2Hangulat
2014. január 3.barátokkal járt itt
Egy baráti társasággal töltöttük a szilvesztert a hotelben. A szobánk tágas és praktikus, a személyzet pedig kedves volt. A reggelire és vacsorára kínált ételek egyaránt ízlettek. Probléma volt viszont, hogy a reggelinél többször várni kellett, hogy szabad asztalhoz jussunk. A hotel központi helyen fekszik, így a fürdő is igen közel volt.