Gasztronómia

Tiki Beach Bisztró - a meglepő balatoni strand „büfé” Zamárdiban

2022.07.06 | 8 perc
Miért használom a „büfé” szót a címben egy szuper jó bisztró konyha esetén? Nagyon egyszerű. Mert a büfé sor közelében van a zamárdi szabadstrandon. Amikor az ember leül a teraszon, akkor olyan érzése van, bele tudja lógatni a lábát a Balcsiba. Kipróbáltuk a Tiki Beach Bisztrót, és szerintünk egy önálló utat is megér Zamárdiba.
10+2 szuper fagyizó a Balaton déli partján

2022.07.01 | 7 perc
Nincs balatoni nyaralás ínycsiklandó fagyi nélkül! Még előttetek a nyár, hogy megkóstoljátok a klasszikusokon kívül az olyan fagylaltkülönlegességeket is, mint a mandarinos kefir. Bemutatunk 12 balatoni fagyizót a déli parton, a retrótól a kézművesig.
Kipróbáltuk: Eger megér egy misét – Macok Bisztró és barátai

2022.06.30 | 6 perc
Egy esküvőre voltam hivatalos Egerbe, és ha már arra jártam, akkor beiktattam egy plusz 1,5 napos gasztro túrát is. Kipróbáltam egy vacsora erejéig a Macok Bisztrót.
Nagy balatoni fagyizó körkép - északi-part

2022.06.29 | 8 perc
A fagylalt története az ókori Kínában kezdődött, s azóta is sokunk kedvence ez az édes, hűvös desszert. A nyárral szétválaszthatatlan párost alkotnak, különösen igaz ez a Balaton partjánál. Ebben az északi parti ajánlónkban 14 olyan fagyizót ismerhettek meg, ahol igazán krémes finomságokkal várnak benneteket.
5 hangulatos balatoni vendéglő, ahova érdemes betérni

2022.06.22 | 5 perc
Hamisítatlan balatoni hangulat, isteni ízek, finom italok, hangulatos teraszok, kedves kiszolgálás. A Balaton körül rengeteg hangulatos vendéglőt találtok, mutatunk most nektek ötöt.
Noble’s – A legnemesebb őrségi étterem

2022.06.21 | 8 perc
Nemesnép. Szinte keresni kell a térképen ezt a Zala megyei, őrségi városkát, ám ha megtaláltuk, bizony érdemes itt elidőzni. A táj szépsége, no és a Noble’s étterem kínálata minden bizonnyal olyan élményeket nyújtanak, amik miatt szívesen visszatérünk majd. A Noble’s tulajdonosával, Garamszegi Kristóffal az étteremben rejlő lehetőségekről, a térség adottságairól és természetesen a jövőbeli álmokról is beszélgettünk.
Itt a nyár, keresd fel a legjobb vidéki fagyizókat!

2022.06.14 | 7 perc
Végre beköszöntött a nyár és a fagyiszezon! Az országban jobbnál jobb helyeket találunk, ahol hódolhatunk ennek a frissítő édes élvezetnek. Lássuk hol érdemes idén megállni egy hűsítő gombócra! De vigyázzatok, mert ezeken a helyeken egy gombóc nem lesz elég!
Panoráma, naplemente, koktélok: Budapest top rooftop bárjai

2022.06.07 | 8 perc
Ha szeretnétek a vacsorátokat különleges élmények között elkölteni, vagy szívesen koktéloznátok a kivilágított Budapest felett, akkor a rooftop teraszok egyike – de akár mindegyike! – a tökéletes döntés! Elhoztuk a budapesti kedvenceinket!
Kipróbáltuk: Góré étterem – „a modernizált kukorica tároló”

2022.06.02 | 10 perc
Pécs és Villány közelében, Kisharsányban nyitotta 2021-ben Kun Péter séf a GÓRÉ nevű éttermet. Csúcséttermet ígértek, kipróbáltuk.
Interjú: a Bárka Étterem és a La Casa Ristorante séfjével, Fűri Tomival beszélgettünk

2022.06.01 | 11 perc
Csongrádon a Bárka, Szentesen a La Casa konyhájában készülnek Fűri Tamás kedvenc ételei. Mint mondja, 365 napot az éttermeire áldoz, de terveiben ennél több szerepel. A népszerű séffel múltról és jövőről is beszélgettünk.
5 hangulatos vidéki szálláshely, ahol mindent megtaláltok a bográcsozáshoz, kerti sütögetéshez!

2022.05.30 | 6 perc
A jó idő beköszöntével számos olyan programra nyílik lehetőség, melyet az év többi részében nélkülöznünk kell. Az egyik ilyen a bográcsozás, mely tipikus nyári tevékenység, és szerencsére több olyan szállás közül is válogathatunk vidéken, ahol elkészíthetünk egy isteni marhapörköltet vagy lecsót a szabadban.
Igyatok egy jó kávét, bármerre is jártok - 15 újhullámos specialty kávézó vidéken

2022.05.27 | 11 perc
Legjobb pörkölőgépek, kézműves kávék, speciális ízjegyek. Budapesten túl a vidéki városok is bővelkednek specialty kávézókban, ahol megtaláljátok a kimagasló minőségű kávékülönlegességeket. Bemutatunk 15 vidéki specialty kávézót, ahol a mennyei kávé garantáltan szebbé varázsolja a napotokat!
DAISUKE CAFÉ & WINE - etikus kávézó nyílt Óbudán

2022.05.27 | 4 perc
Etikus, és fenntartható módon beszerzett kávékülönlegességeket kínál Budapest legújabb specialty kávézója Óbudán, a Daisuke Café & Wine, amelynek megnyitóján Litkai Gergely humorista, a fenntarthatóság elkötelezett híve is részt vett.
Kipróbáltuk: Sfinx Gin és Wine Bar Budapest – „Az Opera Gin hazatalált”

2022.05.20 | 7 perc
Az Andrássy úton 2021 őszén nyitották meg - elsőre csak csendesen, majd annál nagyobb robajjal - az Opera Gin tulajdonosai a SFINX bárt. Elsőre nem biztos, hogy pontosan tudták, hogy mit is akarnak, mert egyszerre volt üzleti ebédlős hely, koktél bár, kis tányéros (small plate) étterem, borbár, és esti szórakozóhely. Azt állítják magukról, hogy mindenből a legjobbat szeretnék adni. Lássuk hogyan sikerült.
Rutin Budaörs – családi vendéglő a legmagasabb szinten, a fellegekben

2022.05.19 | 11 perc
Ahogy ők nevezik magukat – „Rutin gasztrolubickoló”. Itt aztán tényleg lubickolhatunk az ízek élvezetében. Michelin csillagos színvonal, a (legjobb) baráti áron. Budaörsön jártunk és elmeséljük, milyen a Rutin étterem. Élménybeszámoló "M" tollából.