fél órát kellett várakozni. Hosszú sorok alakultak ki. Vigaszdíjként ingyenesen parkolhattunk az ottlétünk alatt. Szerintem jobb lett volna ehelyett pl. egy üdvözlő ital felszolgálása a leendő vendégeknek. Én szóvá is tettem, hogy miért nem lehet ilyen esetben papír alapon bejelentkezni, de azt mondták, hogy a szobai elektromosan nyíló ajtók miatt. Kb. egy hónapja telefonon és úgy emlékszem, hogy írásban is jeleztük, hogy 3 egymás melletti szobát szeretnénk. Ígéretet is kaptunk erre. Sajnos nem sikerült ezt megoldani. Nem értjük, hogy miért. A szobák természetesen nem dohányzók. Azt viszont nem értem, hogy az erkélyen miért tilos dohányozni. Rendkívül kellemetlen kijárkálni a szálloda elé. A szobákban és a fürdőszobákban tisztaság van. Az ágy kicsit kényelmetlen, de nem vészes. Az étteremben mindig volt elegendő asztal. A távozó vendégek után rögtön terítéket cseréltek, és azonnal le is tudtunk ülni. Az ételek első osztályúak. Minden fantasztikusan finom volt. Le a kalappal a séf előtt. Azt viszont megjegyezném, hogy vacsorázni este 8 körül értünk le. 21 óráig van vacsora. Sajnos mindkét este elég megritkult válaszék volt már ekkor. Így több ételt nem tudtunk megkóstolni. Csak akkor töltötték fel a pultot, ha kértük erre a felszolgálókat. Bár olyan is volt, hogy már nem tudtak hozni, mert elfogyott. Ez egy negatívum. A takarító személyzet rendkívül udvarias, és segítőkész. A törölközőt és szaunalepedőt kérésre napi szinten cserélték, a szobai kávékészletet újratöltötték. A szálloda wellness részlegébe mindkét délután lementünk. Négy szaunaszeánszra is befizettünk. Hát Ezen a téren még van mit fejlődni. A szeánsz nem textilmentes. Rossz néven vettük, hogy volt olyan alkalom, amikor egy vendég egy műanyag palackot hozott be a szaunába, amiről nyilván köztudott, hogy rendkívül egészségtelen. A szaunamester nem szólt, hogy vigye ki. 18-20 főt engedtek be egy szeánszra. A szeánszokért külön kellett fizetni. Szerintünk kb. max. 12-13 személy fért volna be kényelmesen. Így mindig úgy ültünk, mit a heringek. Egymáshoz értünk, ami rettentően gusztustalan. Azt pedig teljesen joggal vártuk volna el, hogy legalább a szeánszok után lehetőségünk legyen egy száraz, tiszta szaunalepedőre cserélni a már nagyon használtat. Ehhez viszont keresnünk kellett volna egy takarítónőt. Hát ne már! Nem tudjuk, hogy a wellness recepción miért nem lehet a cserét megoldani. Az első nap mindkét szeánsz nagyon gyenge volt. Unott, fáradt szaunamesterrel. A második napi két szeánsz viszont nagyon jó volt. Azt egy másik alkalmazott vezette. A medencék jók. Ellenben nagyon kevés pihenőágy van. A wellness részbe a bejutás kicsit akadozott, mert a 6 főből négyünknek nem működött rendesen a beengedő órája. Egy recepciós kivételével mindig segítettek bemenni. A hölgy viszont nagyon udvariatlanul, flegmán viselkedett. Szinte leszidott minket, hogy miért nem csináltattuk már meg az óránkat. Egy kis szóváltásba is keveredtünk vele. Na ő nem odavaló. A többi alkalmazott nagyon kedves, és segítőkész volt. Még egy utolsó megjegyzés: Nagyon kényelmes, szuper dolog, hogy közvetlen átjárás van a Napfény fürdőbe. A többi helyen a szállodák viszont biztosítják, hogy az elutazás napján is díjmentesen át lehet menni a strandra. Itt csak kedvezményt adnak kijelentkezés után. Összességében így közepesre értékelem a szállodát.