allics2 étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg allics2 értékeléseit!

Olvasd el allics2 étterem értékeléseit!

2019. júliusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2019. szeptember 27.
Nyári barangolásaink alkalmával hangulatos éttermet kerestünk és találtunk. Finom bőséges vacsorát és kedves ellátást kaptunk a szép családias hangulatú étteremben. Tetszett, hogy a hosszú virágládákat különböző fűszer növényekkel ültették tele. A mellék helyiség tiszta ,rendezett volt, a babapelenkázó fölé még forgót is tettek pici állatkákkal.
Halételek különlegesen és nagyon finoman -

Vendéglő a Pisztrángoshoz Miskolc

2018. novemberben, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2018. november 24.
Az egyik vasárnap úgy döntöttünk, hogy nem főzök. A múlt heti kiránduláskor fedeztük fel ezt az éttermet,gondoltuk a családdal, kipróbáljuk. Sajnos nem foglaltunk asztalt,ezért egy picit várnunk kellett,de megérte. Addig is sétáltunk egy jót a szép környéken. Az étlapon mindenki talált ízlésének megfelelő levest és halételt.
Egy kis kikapcsolódás a családdal -

Halra Bor Étterem Rakamaz

2018. márciusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2018. március 20.
Csöndesen szemerkélő esős időben indultunk Tokajba Miskolcról a hosszú márciusi hétvégén. A hangulatos éttermet,amiről kiderült, hogy nem is Tokajban, hanem Rakamazon van,még otthon kinéztünk magunknak. A piros kockás abroszos étteremben azt kaptuk,amit vártunk:finom halászlé stílusos tálalásban,ízletes frissensültek /hal,szárnyas, sertés,stb.
2017. novemberben, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2017. november 22.
Párommal és két nagy gyerekünkkel vacsorázni tértünk be az étterembe. Budapest közepén igazi vidéki hangulat fogadott. Méretes fa asztalok,fa padok,piros kockás abroszok,fehér falak. Később amikor az ételeket kihozták,azok is a régi finom ízeket,na meg az igazi magyaros mennyiségeket idézték. Gondoltuk,majd amit nem bírunk megenni azt majd becsomagoltatjuk.
2017. júliusban, családjával járt itt
Értékelt: 2017. július 12.
A házassági évfordulónkat ünnepeltük itt. A gyerekeink és mi is ezt az éttermet választottuk a korábbi tapasztalataink alapján. Most sem csalódtunk,hiszen gyors,figyelmes kiszolgálásban volt részünk,az ételek finomak és étvágygerjesztőek voltak. A teraszon foglaltunk helyet,mert a benti helyiségben éppen zártkörű rendezvény volt:esküvő.
2016. májusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2016. május 8.
Színházi előadás után tértünk be ide párommal és nagylányunkkal. Nagyon nehéz volt az étel választás, mert rengeteg jobbnál jobb étel volt az étlapon. Mindhármunk választása jól sikerült,a tálalás rusztikusan elegáns,a mennyiség óriás,az ételek pedig nagyon finomak voltak. Gyanítom bármit választhattunk volna az eredmény ugyanez lett volna,a mások asztalához kivitt ételek láttán ezt gondolom.
Októberi hosszú hétvége -

Pozsonyi Kisvendéglő Budapest

2015. októberben, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2015. október 27. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Sokat sétáltunk Budapest utcáin az októberi napsütésben. Éhesek lettünk és elindultunk a Pozsonyi Kisvendéglő felé,hiszen jó emlékeink voltak róla. Nem csalódtunk:sokféle étel közül választhattunk,gyors és kedves volt a kiszolgálás és igazán "emberes" adagokat kaptunk. A maradékot kis dobozba csomagolták.
Finom palacsinták Miskolcon -

Creppy PalacsintaHáz Miskolc

2014. decemberben, családjával járt itt
Értékelt: 2015. július 8.
Még csak egyszer jártunk itt, de elég pozitív élményben volt részünk. Amikor megérkeztünk, mindenkinek szemet szúrtak a falon az emléklapon, amin azoknak a vendégeknek az arcképe és neve szerepelt, akik a legtöbb palacsintát + levest bírtak megenni egy ültő helyükben. Egy egész fal be volt a képekkel beborítva. Kicsit beljebb térve elámultunk a modern dekorációtól.
Utolsó este Szigligeten -

Kikötő Étterem Szigliget

2014. augusztusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2014. augusztus 19. - 2 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Szigligeten töltöttem néhány napot családommal augusztus elején. Csendes,nyugodt,vendégszerető,hangulatos helység:a Balaton gyöngyszemének is nevezik. Úgy érzem,rászolgált erre a névre. A strandtól nem messze a hajókikötőnél rátaláltunk egy nagyon odaillő ,stílusos vendéglőre,a Kikötő Étteremre. A hely kényelmes,a látvány a Balatonra gyönyörű,az ételek finomak,a kiszolgálás kedves,udvarias.
Minden rosszban van valami jó-és tényleg! -

Lilaakác Kisvendéglő Abádszalók

2014. júliusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2014. július 19. - 7 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Bosszantó véletlen folytán akadtunk rá erre a hangulatos,parasztházból kialakított vendéglőre. Kerékpárral jártuk körbe a Tisza-tavat párommal. Az út szuper jó,a látvány gyönyörű volt végig. Azaz majdnem végig:hiszen Abádszalókon zárt kapuk vártak a tó környékén,nem mehettünk tovább a bicikliúton. Az abádszalóki strand kisajátította az útnak ezt a részét.