Bori02

Bori02 adatlapja

nem ismert
Ilyen vagyok
Ár-érték figyelő  •  Borbarát  •  Nyugalomra és csendre vágyó  •  Természetbarát  •  Húsimádó  •  Édesszájú  •  Házias ízek kedvelője  •  Magyaros ízek kedvelője  •  Akció-figyelő  •  Vízimádó
Regisztráció2016.02.22
Utoljára itt2024.03.01

Átlagos 2022. július 26.a párjával járt itt

Sokkal kevesebb árus, kevesebb népművészet.Az árak viszont az egekben. Ez már nem "tiszta forrás" Tisztelet a kivételnek.Ételek és italok ára sokkal drágább mint a Balatonnál. Ez már föleg a pénzről szól.

2016. augusztus 3.a párjával járt itt
Balatoni halászlé
A balatoni halászlé kiírás keltette fel érdeklődésünket,mivel mi az ország más részén élünk. Nem volt rossz,de számunkra még mindig a szigetközi a csúcs halászlé. Viszont a grill ételek szuperek voltak. Pincérek udvariasak, kedvesek. Családias hangulat. A nyaralás alatt többször is visszatértünk, pedig a szomszéd telapülésen volt a szállásunk.
4Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Gyenge 2017. május 1.családjával járt itt
Több napot pihentünk Gyenesdiáson. Az előző években már többször vacsoráztunk, vagy ebédeltünk az étteremben. A pincérek kedvességétől soha nem voltunk elragadtatva, de az ételek finomak voltak. Most szombat délben "csak" egy menüre tértünk be az étterembe. A mosoly most is hiányzott. Igaz az esti esküvőre készültek, de rajtunk kívül volt más vendég is.