lano

Regisztráció2014.06.25
Utoljára itt2020.02.07

Átlagos 2016. szeptember 12.gyerekekkel járt itt
Először jártunk itt a Dombóvári Gunaras fürdőben, de csalódtunk. A gyerekmedence nagyon hideg volt (kisfiúnk másnapra be is lázasodott), az élménymedence vize piszkos volt, a csúszdás medence alja nagyon síkos volt, én kétszer csúsztam meg, egyszer a gyerek is a kezemben volt. Annyira csúszott, hogy nem bírtam megállni.
Átlagos 2016. május 23.családjával járt itt
Vasárnap délutàn tértünk be a csàrdába kisgyerekkel. Menüt rendeltünk, gondolva azt gyorsabban kihozzák, mert kisgyerekkel nem könnyű beülni ebédelni, főleg ha nincs szabad gyerek etetőszék. Szóval menüt rendeltünk. 20 perc után kihozták a második fogást, mire mi közöltük, hogy még levest nem kaptunk.
3Ételek / Italok
3Kiszolgálás
3Hangulat
Átlagos 2014. június 25.gyerekekkel járt itt
Két éjszakát töltöttünk a Panzióba. A szobába belépve majdnem visszafordultunk. Nagyon kicsi volt a szoba, a falai koszosak, maszatosak, firkáltak, ami részünkre visszataszító volt. Nem tudom, a többi szoba hogy nézett ki, vagy mi csak azért kaptuk, mert kisbabával érkeztünk.