Hétvégi kimozduláshoz

Pattanjatok bringára! 5 kerékpárbarát vidéki vendégház, ahol kétkeréken is felfedezhetitek a környéket

2022.04.11 | 6 perc
Hazánkban számos gyönyörű vidék található és sokszor egy nap nem is elég, hogy minden látnivalót körbejárjunk. A folyamatot azonban meggyorsíthatjuk, ha kétkerékre pattanunk, így összeszedtünk nektek 5 olyan kerékpáros vidéki vendégházat, aminek környéke bővelkedik látnivalókban, és ahol a szálláshelyen lehetőségetek van kerékpárt kölcsönözni és körbetekerni a vidéket. Igazi biciklibarát szállásokat mutatunk!
Barangoljatok ikonikus épületek kicsinyített másai között – makettparkok Magyarországon

2022.04.08 | 10 perc
Gondolkodtál már azon, hogy egyszerre megcsodálnád hazánk több nevezetes építményét is? Akkor nem vagy egyedül, nekünk is eszünkbe jutott már, éppen ezért összeszedtük a hazánkban megtalálható mini makettparkokat és mini skanzeneket. Tartsatok velünk és lépkedjünk együtt a mini épületek között.
Legjobb vidéki éttermek, amikért érdemes átszelni az országot

2022.04.07 | 10 perc
Bár erősen főváros centrikus hazánk gasztronómiai élete, a vidék is büszkélkedhet igazi gyöngyszemekkel, hiszen egyre több különleges bisztrót és vendéglátóhelyet találunk az országot járva. Elhoztuk most a kedvenceket, melyek közül több díjat is nyert már, de néhány "újoncot" is bemutatunk - szigorúan profi séffel az élükön! A legjobb vidéki éttermekből és bisztrókból mutatunk most be tízet.
Elvarázsolt helyszínek, izgalmas feladatok – íme a legjobb szabadulószobák Budapesten!

2022.04.04 | 6 perc
Néhány éve kezdtek igazán betörni a köztudatba a szabadulószobák, és azóta is töretlen népszerűségnek örvendenek, nem véletlenül, hiszen kitűnő program esős napokra vagy randihelyszínnek. Ahány szoba annyi tematika, úgyhogy ebben a cikkben megmutatunk néhányat, hogy legyen miből válogatni!
Lélegzetelállító várak és várromok szerte az országban

2022.03.29 | 5 perc
A várak a történelem élő lenyomatai, jó pár közülük túlélt viharos évszázadokat, és ma ugyanazon falak között sétálhatunk, ahol a középkorban nemesek és harcosok rótták a folyosókat. Megmutatunk néhány várat illetve várromot Magyarországon, ha a kirándulást egy kis történelemórával kevernétek.
Függőhídtól a láperdők titkáig: 5 lenyűgöző tanösvény, amit be kell járni

2022.03.28 | 6 perc
Végre itt a tavasz, ezért összegyűjtöttük nektek néhányat a legszebb hazai tanösvények közül, melyekkel érdemes megnyitni az idei túraszezont. Hódítsátok meg a cölöpsétányokon vagy ösvényeken át a természetet, miközben különleges kalandokban lesz részetek!
A matyó kultúra hazája – látnivalók Mezőkövesden

2022.03.25 | 8 perc
Mezőkövesdet a legtöbben a méltán híres Zsóry Gyógy- és Strandfürdőről ismerik, de sokan a matyó kultúra hazájaként is emlegetik. A kisvárosban található látnivalók zöme is ehhez kapcsolódik, ezeket vesszük most sorra. Tartsatok velünk!
10 vonzó úti cél a tökéletes tavaszi kiránduláshoz

2022.03.24 | 8 perc
Medveetetés, mesés arborétum, fényűző kastély, középkori időutazás, Duna-parti andalgás, fergeteges filmforgatás, finom falatok… hát lehet ennél jobb programokat elképzelni egy tavaszi kiruccanáshoz? Húzzatok cipőt, mert elhoztuk a legjobb kirándulóhelyeket és programokat!
Mesés kirándulás a Börzsönyben - kihagyhatatlan látnivalók és a legjobb szálláshelyek

2022.03.21 | 9 perc
A Börzsöny nem véletlenül az egyik legkedveltebb kirándulóhely kis hazánkban, hiszen a fővárosból hamar megközelíthető, és remek túraútvonalakat biztosít. Érdemes több napot is eltölteni a környéken akár. Megmutatjuk, hogy milyen látnivalókat nem szabad kihagyni, de tippeket is mutatunk olyan szálláshelyekre, ahol garantáltan jól fog esni a pihenés a kirándulás után.
Városnézés és wellness - TOP 10 tavaszi úti cél és szálloda, ahol mesés élmények várnak

2022.03.16 | 11 perc
Virágba boruló arborétumok, panorámás kávézgatás a víztoronyban, csodaszép kilátók, szerelemről suttogó vár és még jó sok minden más lapul a tarsolyunkban egy kiadós tavaszi városnézéshez. A programok és látnivalók mellé pedig szállástippeket is adunk!
Látnivalók Szombathelyen, Magyarország legrégebbi városában

2022.03.10 | 6 perc
Szombathely – vagy ahogy a rómaiak hívták: Savaria – az egyik leggazdagabb múlttal rendelkező városunk, ahol látnivalókból sincsen hiány. Összegyűjtöttük nektek a legérdekesebb nevezetességeket, ha Nyugat-Magyarország felé vennétek az irányt!
Izgalmas tematikus városi séták és városnéző túrák Budapest alatt és felett

2022.03.09 | 7 perc
Boszorkányok, gyilkosok és kurtizánok nyomába eredhettek Budapest legjobb tematikus sétáin. Az út során bepillantunk a budai vár mélyére, nyomozásba lendülünk, barlangtúrázunk vagy épp ízletes csokikat kóstolunk majd. Ne maradjatok le!
Kirándulóhelyek, amik tavasszal mutatják meg igazi arcukat

2022.03.08 | 7 perc
Tavasszal ébredezik a természet, egyre melegebbre fordul az idő, nyílnak a virágok, a fák zöldbe borulnak - ilyenkor a legjobb útra kelni és felfedezni Magyarország legszebb kirándulóhelyeit! Legyen szó hegyvidékről vagy tópartról, a zöldellő természetben rengeteg látnivaló vár titeket. Cikkünkben 8 tökéletes tavaszi úti célt mutatunk be, ahol mesés kirándulást tehettek. Járjátok be mind és meséljétek el, melyik tetszett a legjobban!
A legjobb vidéki craft sörözők

2022.03.04 | 8 perc
A magyar craft sörös helyek nagy része Budapestre koncentrálódik, de a kézműves sörök népszerűségének köszönhetően már több vidéki nagyvárosban is találhatunk remek, nagy választékot nyújtó, magyar söröket árusító sörözőket. Ezekből válogattunk.
Hangolódjatok a tavaszra - felfedezésre váró mesés kirándulóhelyek

2022.03.03 | 9 perc
A melegedő napsugarak benneteket is új kalandokra csábítanak? Akkor gyertek velünk a természetbe, mert elhozzuk nektek a legklasszabb tavaszi programokat és kirándulástippeket, amiket már most érdemes beírnotok a naptárba! Várak, lombkorona ösvények, vadasparkok, kilátók – jövünk!