N. Ákosné étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg N. Ákosné értékeléseit!

Olvasd el N. Ákosné étterem értékeléseit!

2018. júliusban, csoporttal járt itt
Értékelt: 2018. július 17.
Első pillantásra nagyon jó benyomást keltett a hely. De amikor a poharakért és evőeszközökért nyúltunk, már kezdett megfakulni a csillogás. Amikor a párom visszavitte cserére kislányom koszos poharát, a felszolgáló/-lány, visszaakarta tenni a tiszták közé, úgy kellett a páromnak rászólni, hogy ne oda tegye. A WC-nek sem volt gazdája.
Vacsora egy kimerítő biciklitúra után. -

Eszter Panzió étterme Szentbékkálla

2018. júniusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2018. június 27.
Egy kicsike településen, Szentbékkállán keresztül vitt az utunk, amikor ráakadtunk erre az étteremre. Kedves, csendes kis hely, kis forgalommal. Igyekeztünk óvatosan választani az étlapról, mert minden nagyon drága volt. Csak főételt és italt rendeltünk az egyébként kedves felszolgálónőtől. Szerencsére minden finom volt, ebben egyhangúlag egyetértettünk.
Svédasztalos ebéd -

Buda Gourmet Budapest

2017. novemberben, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2017. november 25. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Szinte telt ház volt, mégis egy foglalt asztalt felszabadítottak részünkre. Kedvesen elmagyarázták hogy működik a rendszer. A svédasztalos ételválaszték bőséges, de a minőségen sokat rontott, hogy éppen csak langyosak voltak. A grillezett zöldségek és húsok csak félig voltak megsülve, ami a zöldségeknél nem annyira, viszont a húsoknál nagyon zavaró volt.
2017. szeptemberben, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2017. szeptember 27.
Épp szabadtéri rendezvényt tartottak a város központjában. Dél felé járt az idő és az eső is eleredt, hát gyorsan menedéket kerestünk és itt kötöttünk ki, az Arizona pizzériában. 2 db pizzát, 1 salátát és 2 üdítőt rendeltünk. Mindezért 5000 ft. -ot fizettünk, tehát nem a legolcsóbbak. Viszont minden ízlett. A helység finom pizzaillatú és barátságos.
2017. májusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2017. augusztus 30.
Máskor is visszamennék, annyira jó benyomást keltett bennem ez a hely. De nem csak bennem, a családom többi tagjában is. A svédasztalos étkezés alkalmával kedvünkre választhattunk a kínálatból, ami nem volt nagy, de elegendő. (Ma már sajnos nem lehetséges. ) Minden nagyon ízletes volt, udvarias a felszolgálás. Az ár elfogadható.
Ebéd, menüből választva. -

Casablanca Étterem & Bár Nagykáta

Értékelt: 2017. augusztus 29. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Ez az étterem és bár viszonylag jó helyen helyezkedik el, a vasútállomással szemben. Máskor is jártunk már itt. Most mindannyian napi menüt választottunk. Ez ugye jóval olcsóbb volt, mintha az étlapból rendelünk. Nem kellett túl sokat várnunk az ételre, ami majdnem mindenkinek ízlett. Frissen és melegen tálalták. Valószínű, máskor is betérünk, ha arra járunk.
2017. júliusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2017. augusztus 24.
Kétszer jártunk itt, mivel ez esett útba. De már tudom, érdemesebb egy kicsit odébb menni és ugyan annyi pénzért jobb ízűt enni. Itt tapasztalatom szerint a választék elegendő, viszont műízű és menza jellegű. A személyzet közönyös. Sajnos csalódtam, pedig akár jó is lehetne. Mert a helység hangulatos. Mint a neve is mutatja, a centrumban található a Kossuth Lajos téren.
Finom ebéd egy Erdélyi hangulatú helyen -

Alcsi Holt-Tisza Étterem Szolnok

2017. júliusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2017. augusztus 24. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Eddig csak áradozni tudtam róla az ismerősöknek. Néhányukat már el is vittem és ők is elégedetten távoztak. Már maga a hely megalapozza a jó hangulatot. Ehhez csak hozzátesz a belső tér berendezése és az erdélyi motívumok. Az ételek ízletesek és nagy adagok, amit a kerthelyiségben is elfogyaszthatunk. Állandóan nagy a forgalom, de ezen nem is csodálkozom.
Nyaralásunk helyszíne -

Royal Club Hotel étterme Visegrád

Értékelt: 2017. augusztus 24.
Svédasztalos rendszerben étkeztem itt a családommal. A választék elegendő. Állagra, ízre jó. Mindig jóllakottan távoztunk. Az italok nagyon drágák! Az étlapról rendelt ételek is. Hiányoltam a főzelékeket. Megemlíteném, hogy főleg a friss zöldségeken érződött, hogy nem minőségi. Ezt úgy értem, hogy pl. a paradicsom nem finom paradicsomízű volt.
Értékelt: 2017. augusztus 24.
Nem először jártunk itt. Most harmad magammal tértünk be ebédelni. A földszint telt házas volt, így megtudtuk, hogy emeleten is van lehetőség az étkezésre. Az ételekre átlagos időt vártunk. Az adagok nagyok, melegek, zömében ízlettek. A pincér kedves volt, a salátánkat viszont lefelejtette, amit az étkezés közepén vettünk észre.