vitality étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg vitality értékeléseit!

Olvasd el vitality étterem értékeléseit!

vitality értékelései

Szülinapi előköszöntés -

Kajak Szeged

2015. júliusban, családjával járt itt
Értékelt: 2015. július 14.
A napi menüajánlatból választottunk, ebédidőben, ügyintézés során jártunk az étteremben. A kiszolgálás gyors volt, a menüre sem kellett sokat várni. A leves és a főétel adagja is elegendő volt egy könnyű nyári ebédhez. Desszertet már nem kértünk. Napsütéses, jó időben a teraszon kellemes hangulatban ebédeltünk.
Hangulatos hely, finom ebéd -

Oldies Szeged

2015. júniusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2015. június 26.
Kellemes környezet, kerti részben is lehet ebédelni, vacsorázni. A kiszolgálás is gyors volt. Az étlap változatos, elegendő étel és ital kínálattal. Az ételek minőségében nem csalódtunk, ám annyira nem is nyűgözött le bennünket. A többi környező, általunk kedvelt étteremhez képest nem találtuk jobbnak. Bár az ételek mennyisége elegendő, talán az ár-érték arány még jobb lehetne.
Csokoládéműhely és cukrászda -

Harrer Cukrászda Sopron

Értékelt: 2015. június 26. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
A csokoládéműhely és cukrászda egy dombon helyezkedik el. A csokoládéműhelyben lehetőség van kóstolásra is. Egyben cukrászdaként is üzemel, kellemes környezetben, modern épületben. Sütemények, fagylalt, kávé- és teakülönlegességek is megtalálhatóak. Nyáron a teraszon még hangulatosabb! A sütemények frissek, a kávé is finom volt.
2015. júniusban, családjával járt itt
Értékelt: 2015. június 23.
Utazásunk alatt álltunk meg ebédelni az étteremnél. Jó választás volt! Az ételek kis adagban is elegendőek voltak, továbbá frissek, finomak. Az étterem tágas, tiszta, rendezett. Terasza is van. A felszolgáló kedves, vidám, segítőkész volt. Nem kellett sokat várni a rendelés után, hamar érkeztek ételeink. A felszolgálás díját is felszámolják, ezért a pincér nem fogadta el a borravalónkat.
Értékelt: 2015. június 23. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Kirándulásunk alatt látogattunk el az étterembe. Desszertet és kávét fogyasztottunk. Segafredo kávé frissen pörkölt, jó minőségű. A Gundel palacsintához dió fagyit is tettek, mennyiség elegendő volt, íze finom. A túrógombóc nagyon finom volt, különleges volt eperszósszal, prézli nélkül. A pincérek kedvesek, előzékenyek, udvariasak. Az étterem tágas, tiszta.
Nyári délután -

Hadik Kávéház Budapest

2015. júniusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2015. június 14.
Meleg nyári délután kerestünk kellemes beszélgetős helyet. Ételt nem fogyasztottunk, kávét, limonádét, üdítőt választottunk. Sajnos frissen facsart narancslé bár szerepelt az itallapon, nem volt aznap. A hely kellemes, a kiszolgálás a másik pincér által a többi asztalnál gyors volt. Sajnos a rendelésünket felvevő pincér igen goromba volt, a kiszolgálását is ez jellemezte.
2014. novemberben, családjával járt itt
Értékelt: 2014. december 1.
Már nem első alkalommal látogattunk el a vendéglőbe, régóta visszatérő vendégek vagyunk. Jellemző, hogy igen forgalmas étterem, általában sok vendég van, azonban a felszolgálók létszáma is ennek megfelelő, így gördülékeny a kiszolgálás. A pincérek mindig nagyon kedvesek, figyelmesek, jól ismerik a kínálatot, szívesen segítenek választani.
2014. novemberben, barátokkal járt itt
Értékelt: 2014. november 17.
Baráti társasággal szülinapot ünnepelni érkeztünk. A kiszolgálás meglepő volt, régen jártunk már olyan bárban vagy étteremben, ahol a felszolgáló ennyire ismeri a kínálatot, legyen szó italokról vagy éppen a fondükről. Készségesen és udvariasan segített választani, a sajtfondühöz kellemes borokat ajánlott, ismertetett. A házi limonádék és a smoothie választék is friss, finom.
2014. júniusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2014. július 2. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Barátainkkal jártunk az étteremben vasárnap délben. Asztalfoglalást kértünk, érdemes is, mivel a hely népszerű, főleg hétvégén és ebédidőben. A jó idő miatt mi is a kerthelyiséget preferáltuk. Most is sokan voltak, ennek ellenére a kiszolgálás gördülékeny volt, a pincérnő segítőkész és kedves volt. A tálak választéka bőséges, az ételek finomak, átlagosak voltak.
Egészséges és finom -

Az Élet Étterme Szeged

2014. májusban, kollégákkal járt itt
Értékelt: 2014. június 2.
A nyitás óta két alkalommal ebédeltünk az Élet Éttermében. Kellemes meglepetést okozott az első ránézésre nem túl bőséges választék. Egyszerre általában 6-8 étel közül lehet választani, a kisadag két (nagy) kanálnyit jelent, amit lehet két különböző ételből is választani. Laktatóak a friss zöldségekből, gyümölcsökből és magvakból készített ételek, mi jól laktunk a kisadaggal is.