Zubor Éva
Országjáró - 22 városban járt már3 évnyi aktív tagságLelkes fotózó - 280 feltöltött kép
Fotói
280 fotó

Zubor Éva adatlapja

Szeretek utazni. Évente kétszer-háromszor különböző helyeken, különböző panziókban, vagy szállodákban töltünk 3-6 napot. Kedvenc helyünk Sopronban a Hotel Lővér, ide minden évben visszatérünk. Mindig május végén, vagy nyár elején utazunk.
Vonattal megyünk, mivel nekünk már ingyenes, és kényelmes is. Mivel általában félpanziós szállásokon vagyunk, kipróbáljuk a hely éttermeit. Sopronban kedvenc helyünk a Gyógygödör.
Ilyen vagyok
Spórolós utazó  •  Ár-érték figyelő  •  Sörkedvelő  •  Nyugalomra és csendre vágyó  •  Természetbarát  •  Házias ízek kedvelője  •  életvidám
Regisztráció2016.03.05
Utoljára itt2023.11.22

Kiváló 2023. június 17.a párjával járt itt
Hajdúszoboszlón töltöttünk néhány napot június közepén. Már otthonról tájékozódtam az ottani éttermekről, így választottuk ezt az éttermet, amely egy gyönyörű épületben található. Nagyon tetszett a berendezés, az udvarias, gyors kiszolgálás. Matróz gulyást fogyasztottunk, én utána bevállaltam egy hatalmas meggyes csoki kelyhet.
5Kiszolgálás
5Hangulat
Felhasználó fényképei:
Nelson Pub Étterem & Cukrászda Hajdúszoboszló - Nelson Pub Étterem & Cukrászda Hajdúszoboszló - Nelson Pub Étterem & Cukrászda Hajdúszoboszló - Nelson Pub Étterem & Cukrászda Hajdúszoboszló - Nelson Pub Étterem & Cukrászda Hajdúszoboszló - Nelson Pub Étterem & Cukrászda Hajdúszoboszló -
Még több kép (3 db) >>
Átlagos 2023. június 17.a párjával járt itt
Ebédelni tértünk be az étterembe. Párom Jókai bablevest kért, én pedig halászlét. Mindkettő nagyon finom volt, bár hiányoltam, hogy a halászléhez nem tettek ki maguktól Erős Pistát, vagy paprikát. Az étterem a Mátyás király sétány frekventált helyén van, esténként zenés esteket is tartanak.
3Ételek / Italok
3Kiszolgálás
4Hangulat
Kiváló 2023. augusztus 31.családjával járt itt
Egy remek csikós programon vettünk részt Bugacon augusztus végén. A látványos bemutató után ebédeltünk meg a Karikás Csárdában. A kiszolgálás gyors és udvarias volt, az ételek választékosak és nagyon finomak voltak. Nagyon jól éreztük magunkat, nem bántuk meg, hogy Bugacon töltöttük a napunkat.