Böngéssz a legfrissebb értékelések között!

9 értékelés
20 értékelés
17 városban járt
15 hasznos szavazat
3 feltöltött fotó
2020. februárban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2020. február 16. 12:28
Baráti társasággal kerestük fel ezt a számunkra eddig ismeretlen éttermet. A Jászai Mari tértől öt percnyi sétával elérhető. Hangulatos helyiség, Bő étel és italválaszték, kitűnő ételek, gyors és udvarias kiszolgálás várt minket. Az ár/érték arány is megfelelő és ami még kellemessé tette az ott töltött időt, hogy nem volt zsúfoltság.

346 értékelés
35 városban járt
348 hasznos szavazat
4112 feltöltött fotó
2020. februárban, családjával járt itt
Értékelt: 2020. február 16. 11:04
Ritkábban járunk erre,ma nosztalgiából (a másik étterem nem tudott fogadni)választom a helyet. Déli 1 óra múlt,van parkolóhely. Az étteremben is,bár sokan ebédelnek. Kapunk jó asztalt, még sok ismerős van a személyzetben. Új tulajdonosok vannak ez hozott változásokat. Az étterem fő erőssége a személyzet,mindenkivel foglalkoznak,sürögnek az asztalok körül.

2020. februárban, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. február 16. 10:24
2020. február 15-én, szombaton délelőtt mentünk be párommal a pékségbe. Egy-két dolgot (puffancs, kalács) vettünk elvitelre, helyben fogyasztásra pedig 2 gesztenyepürét kértünk. Sajnos azt tapasztaltuk, hogy az eladók stílusa, a vevőkkel való kapcsolata minősíthetetlen, olyan, amit szerintem egy üzlet (pláne vendéglátó hely) sem engedhet meg magának.

28 értékelés
2525 értékelés
264 városban járt
1266 hasznos szavazat
14228 feltöltött fotó
2020. februárban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2020. február 16. 10:15 - 1 látogató hasznosnak vélte
A Művészbejáró nem egyszerűen nagyon jó vagy kiemelkedő élményünk volt, hanem katartikus. Külön hozzátett az élményhez, hogy egy igazi ínyenc barátommal voltam itt, aki maga is főz, profi séftől tanult, magas szintű külföldi éttermekben dolgozott pincérként, megfordult egy sor michelin csillagra esélyes illetve csillagos étteremben. A fenti minősítés, ti.

5 értékelés
40 értékelés
28 városban járt
36 hasznos szavazat
8 feltöltött fotó
2020. februárban, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. február 15. 22:04
Tapolca környékén jártunk, és nem volt kedvünk Keszthelyre elmenni ebédelni, így jött a logikus döntés, hogy nézzük be Tapolcára, hátha találunk egy kiváló éttermet. Nos sikerült. A kiszolgálás gyors, és kedves, barátságos, de nem tolakodó volt. Az étlap kellemesen változatos, a heti ajánlat tényleg különlegesnek tűnt. Az italok, és az ételek gyorsan elénk kerültek.

2019. júniusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. február 15. 21:11
Gyönyörű,impozáns épület a város szívében,ahonnan az ember kilépve azonnal belecsöppen a város forgatagába,mi pont kifogtuk a nyári fényfesztivált ami miatt a szálloda no. 1 választás volt. :) Kedves,figyelmes,régi motoros éttermi személyzet 4 csillagos bőséges választékos reggeli étel-italkínálat -érződik ,hogy multikultúrális vendégkör fordul meg ott.

2019. júliusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. február 15. 20:35
Hol is kezdjem. . . az egyetlen pozitívum a hotel elhelyezkedése /szemben a fürdővel/illetve az ingyenes parkolási lehetőség. Az igazat megvallva én még sosem voltam ilyen csalódott egyetlen szállással sem. A wc nem volt kitakarítva szörnyű büdös volt a takarítással kezdtem az ottlétet. :( A segítő 2 hölgy alig tudott magyarul,bár nagyon kedvesek voltak.

2019. decemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. február 15. 19:58
Legnagyobb pozitívum a wellness részleg nagyon lelkes,vendégorientált kolléga,ha jól emlékszem Robi :), szaunaszeánsz,jók a medencék; illetve a nagy és kényelmes ágy valamint a nagyképernyős tv,élő zene a bárban,ingyenes parkolás. A személyzet figyelmes,kedves. Az étterem is rendben volt. Összességében nagyon jól éreztük ott magunkat!

2020. februárban, egyedül járt itt
Értékelt: 2020. február 15. 19:19
Régebben, nyitáskor és utána is gyakran jöttünk ide és vittünk haza is rétest, ami fantasztikus volt! Mostanában nem jártam arra, de most egy megbeszélésre menve volt időm, gondoltam viszek a családnak egy kis csemegét. A hely változatlanul tiszta és hangulatos, de a rétes ! ? ? ? Meggyes -mákos, almás és túrós volt frissen sütve, de meg sem közeliti a régit!

2020. februárban, családjával járt itt
Értékelt: 2020. február 15. 17:50
A mai napon tartottuk édesapám születésnapját az étteremben, nagyon kellemes a hangulat. Kedvesek, segítőkészek az alkalmazottak és a tulajdonos is. Nekem külön bevállalták a gluténmentes étel elkészítését, ami szintén nagyon finom volt és nem volt semmi probléma vele. Bátran ajánlom olyan személyeknek is,akik ételérzékenységgel küzdenek! !

Keress bennünket a Google+-on!