Böngéssz a legfrissebb értékelések között!

21 értékelés
71 értékelés
48 városban járt
44 hasznos szavazat
352 feltöltött fotó
2019. júniusban, a párjával járt itt
Értékelt: tegnap, 9:38
Direkt a fürdő miatt érkeztünk Sárvárra, már nyitásra odaértünk, így aránylag hamar bejutottunk. Egész napos jegyet váltottunk. . Az emeleten kerestünk fekhelyet magunknak, ezután kezdtük a fürdő felfedezését. Nagyon nagy részen terül el, kezdésnek a kinti gyógyvizet próbáltuk ki. Kellemes volt áztatni magunkat.

1 városban járt
2019. júliusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: tegnap, 6:12
A régmúlt emlékeit próbáltuk felidézni öt éves unokánk számára. A vár csodálatos képet mutat már a távlatokból is. A kanyargós felvezető úton egyre élesebben rajzolódott ki a szépen,igényesen felújított vár. A gyerekeknek már a kapuig való feljutás is egy jó séta,de a várban nem várt meglepetések fogadtak minket.

2 városban járt
Értékelt: 2019. július 19. 23:45
A szállás közvetlen a fő út mellett található. A szállás maga nem rossz. A 2. emeleten kaptunk légkondicionált szobákat, melynek nagy hasznát vettük, csak a fránya lift hiányzott. A személyzet nagyon kedves, segítőkész! A reggelit kicsit bővíteni kellene,a félpanziós ellátás színvonalas volt. A fürdő a maximális szolgáltatást nyújtotta.

13 értékelés
12 városban járt
4 hasznos szavazat
Értékelt: 2019. július 19. 22:05
Egész napos kirándulás után választottuk ki az éttermet. Kiadós adagot szerettünk volna enni. De sajnos az adag kicsi de izre finom. Mig az árak nagyon borsosak.

8 értékelés
4 értékelés
5 városban járt
10 hasznos szavazat
2019. februárban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2019. július 19. 22:00
Februárban voltunk barátokkal a hotelben. Az Eger részben volt a szobánk amit elég szűkösnek találtunk. De a Park rész gyönyörű. Ott volt az étterem, ami több helyiségből állt. Volt zöld és vörös terem is. Minden este élőzene szólt. És az ételek nagyon finomak voltak. Nemcsak a szokványos ételekkel készültek hanem különlegességekkel is.

Értékelt: 2019. július 19. 21:15
Egy vacsorára tértünk be a vendéglőbe, hogy megkósoljuk az ételeket. Helyet foglaltunk majd kisebb várakozás után megérkezett egy pincérnő aki nem tünt túlzottan felkészültnek. Miután felvette a rendelésünket nagy sokára megérkezett a vacsoránk. Nagy meglepődésünkre még azt is megkaptuk amit nem rendeltünk. Az étel szinte ehetetlen volt.

8 értékelés
4 értékelés
5 városban járt
10 hasznos szavazat
2019. júniusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2019. július 19. 21:01
Június végén jártunk a hotelben. A hotel népszerűségét mutatja hogy márciusban mikor foglaltam már csak egy luxusapartmanban volt hely. Nem bántuk meg mert nagyon szép és modern volt. Minden helyiségben volt klíma,és tv. Tisztaság mindenhol. A fürdőszobában infraszauna. A hatalmas teraszról lehetett látni a medencében pancsoló gyerekeinket.

1 hasznos szavazat
Értékelt: 2019. július 19. 19:22 - 1 látogató hasznosnak vélte
4 éjszakát töltöttünk el. Ami kiemelkedően jó az a tisztaság, ami siralmas az a svédasztalos vacsora. A többi része átlagos. Az ígért kedvezményes fürdőbelépő egyáltalán nem volt kedvezményes mert ugyanazon az áron adták mint a fürdő pénztárnál. A recepciós csapat néha még vissza se köszön, illemtanból mondhatom hogy jó indulattal elégséges.

Értékelt: 2019. július 19. 19:21
A szálloda enyhén szólva nagyon messze áll a 4 csillagtól :D Tegnap hagytuk el a helyet, 2 éjszakát töltöttünk ott, sajnos rossz időt fogtunk ki, de bőven elég is volt. . . -Szobák: hangos klíma, kényelmetlen ágyak, üres minibár, érintkezési hibás szobakártya -Wellness: túlzsúfolt, homokos medencék, hideg jakuzzi, nem működő gőzkabin és infraszauna -Étkeztetés: kritikán aluli.

2 városban járt
4 feltöltött fotó
Értékelt: 2019. július 19. 16:50
A pincérek udvariasak, kedvesek, csak a megrendelt majdnem 1500 Ft (!!) limonádét felejtették el kihozni. És az előételként szereplő hideg libamáj penészes volt!!! Sztem ez megengedhetetlen még egy túristáknak szánt helyen is. Nem kellett kifizetni egyiket sem, de ez nem kárpótol a csalódásért.

Keress bennünket a Google+-on!