Böngéssz a legfrissebb értékelések között!

9 értékelés
7 városban járt
7 hasznos szavazat
2019. márciusban, a párjával járt itt
Értékelt: tegnap, 11:44
Márciusban jártunk itt a párommal,legutóbb évekkel ezelőtt. Most a felújítás után sokkal szebb lett a szálloda. Az átalakult wellness részleg is nagyon kellemes kikapcsolódást biztosít. Előszezonban voltunk és hétköznap, így biztosított volt a pihenés, nem volt zsúfoltság. Nagyon kellemes a fürdő, kellemes pihenést biztosít a csend. Az étterem kiváló.

4 értékelés
58 értékelés
31 városban járt
55 hasznos szavazat
138 feltöltött fotó
2019. májusban, barátokkal járt itt
Értékelt: tegnap, 8:54
2019. május 25-én, egynapos kirándulásra autóztunk barátainkkal Fótra. Ebéd előtt becserkésztük a települést, majd a Fáy Présház Étteremben megebédeltünk. A nagy teraszon nem volt tömeg, a panoráma és a kiszolgálás fokozta a jó hangulatot. A megrendelt ételek minden tekintetben kiválóak voltak. Az étterem tiszta, várakozási idő az ételeinkre elfogadható volt (frissen sültek!

1 értékelés
1 városban járt
2019. májusban, egyedül járt itt
Értékelt: tegnap, 8:16
Félrevezetően feltüntetett fagylaltár. Szemmértékre a dagolt fagylalt. A vendégek pofátlan átverése. Mostantól messze elkerülöm és minden fórumot megragadok negatív tapasztalatom ismertetésére. Ez a fagylalt nem érdemli meg. hogy ilyen üzlet árusítsa! Ennél sokkal többet érdemel. Remélem, a fogyasztóvédelem addiglátogatja őket, amíg becsületesek nem lesznek.

1 értékelés
1 városban járt
2019. májusban, egyedül járt itt
Értékelt: tegnap, 0:54
Régen jobb volt. Pénteken betévedtem, de nem is maradtam sokáig. Sok volt a gázos ember. Ez egy nagy hely, mindenféle ember megfordul itt, eléggé le is van lakva. Az árak legalább olcsók, de hát szokták mondani, olcsó húsnak híg a leve. . . Nagyobb társaságoknak ajánlom akik mondjuk egy buli előtt be akarnak alapozni, arra tökéletesen megfelel.

2 értékelés
4 városban járt
10 feltöltött fotó
2019. májusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2019. május 25. 23:01
Barátok hívtak el bennünket ebbe az étterembe. Egy csodás környezetben fogyasztottuk el az ebédünket. Bőséges adagokat kaptunk. A kiszolgálás figyelmes volt, és rugalmas. Azt is frappánsan megoldották, hogy két féle halételt egy tálon kapjunk. Hatalmas, természetvédelem alatt álló területen található, ami tele van tavakkal, madarakkal, szép növényekkel.

2 értékelés
4 városban járt
10 feltöltött fotó
Értékelt: 2019. május 25. 22:40
Négy napot voltunk a szállodában, nagyon szép környezetben. Remek wellness részege van a szállodának, az csak plusz, hogy rálátással a Velencei tóra. Májusban voltunk, nem volt zsúfoltság. Mivel zárt folyosón lehet megközelíteni a wellness részleget, így nem zavart bennünket az eső sem. Az apartman felszerelése maximálisan kielégítette az igényeinket.

5 értékelés
11 értékelés
13 városban járt
3 hasznos szavazat
Értékelt: 2019. május 25. 21:44
Már nagyon vártam a férjem érettségi találkozóját, hogy mehessek kedvenc éttermembe. Már a rendezett, kinti kerthelyiség sem volt rendben. Mellettem halomba rakva a székek, üres, kopár terület. Mintha takarítani készültek volna. Látható raktárrész nem éppen az esztétikumot közvetítette. Jött a cigány pecsenye, zöld körettel.

34 értékelés
113 értékelés
75 városban járt
404 hasznos szavazat
237 feltöltött fotó
Értékelt: 2019. május 25. 20:45 - 2 látogató hasznosnak vélte
Az „ittjártam” értékelése alapján jutottam ide. Csupa jót írtak róla, gondoltam megnézem. Jó: Foglalás+visszajelzés+becsekkolás gyorsan ment. Ajándékbekészítés a szobába. (Pezsgő, csoki, virág, ajándék masszázs, tea kupon) A szoba nagy, szobahűtőben ingyen víz. A szobában vár a köntös és a wellness törölköző.

24 értékelés
18 városban járt
15 hasznos szavazat
2019. májusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2019. május 25. 19:48
2019. május elején jártam családommal a hotelben, gyermekeimmel, unokáimmal. A hotel szépen berendezett, és nagyon szép a környezet,rá látni a Dunára. Sajnos mi esős napokat fogtunk ki, így nem tudtuk használni a kinti medencét, pedig már fel volt töltve, de a benti wellness rész kárpótolt bennünket. Érkezéskor nagyon kedves recepciós hölgy fogadott ,és a személyzettel is megvoltunk elégedve.

298 értékelés
27 városban járt
270 hasznos szavazat
3619 feltöltött fotó
Értékelt: 2019. május 25. 19:10
A múlt héten alaposan kimérgeltem magam az ebéd során,a kiglancolt étteremben kapott fél adagokkal. Ma időre megyünk,addig bele kell szoritanunk az ebédet is. Ráadásul tömegnyomor a városban,- Debrecen drive -azaz parkoló sehol. Ezért nem kisérletezünk,irány a biztos pont,a Mátyás pince. Ott nem lőhetünk mellé. . . .

Keress bennünket a Google+-on!