Böngéssz a legfrissebb értékelések között!

4 értékelés
20 értékelés
28 városban járt
12 hasznos szavazat
12 feltöltött fotó
Értékelt: 2020. július 7. 10:46
Ismeretlenül érkeztünk két éjszakára a szálláshelyre, ami közel van a belvároshoz (egyetlen előnye). Hatan egy emeletes apartmant kaptunk. A terasza, mint egy zsúfolt lomtár, tele mindenféle nem odaillő holmival. Belépve tágas tér fogadott, az emeleten két különálló szoba, saját fürdővel.

136 értékelés
3497 értékelés
223 városban járt
2310 hasznos szavazat
60508 feltöltött fotó
2020. júliusban, egyedül járt itt
Értékelt: 2020. július 7. 10:25
Az immáron sok száz üzletből álló Lipóti Pékség ezen egysége a budai oldalon, a 11. kerületben, Újbuda-Központban, a Fehérvári úti piaccal szemben, közvetlenül a villamos megállónál található. A bejárat előtt van 3 kiülős asztalka, de a pénteki csúcsforgalomban ez nem tűnt jó ötletnek, túl zajos, túl benzingőzös, túlságosan forgalmas az én értékítéletem szerint egy békés kávézáshoz, sütizéshez.

4 értékelés
20 értékelés
28 városban járt
12 hasznos szavazat
12 feltöltött fotó
Értékelt: 2020. július 7. 9:55
A városba érkezve szembesültünk vele, hogy a Rákóczi-várban csak a névadóról nincs kiállítás, sőt a régen szebb időket megélt csokimúzeum sem létezik. Akkor bánatunkban kerestünk egy gyors étkezési lehetőséget a közelben, a Rákóczi úton meg is találtuk. Belépve kellemes hangulat fogadott, hétköznap délután sok vendég nem volt, de a futárok folyamatosan pörögtek.

Értékelt: 2020. július 7. 8:02
Nagyon elégedettek voltunk a szobákkal, a kedves és segítőkész személyzettel és a hotel hangulatával. A bejelentkezési folyamatok olajozottak voltak. A svédasztalos reggeli bőséges és változatos, a személyzet gyorsan gondoskodik mindenről. A szálloda saját strandja nagyon kellemessé teszi az összképet ugyanis így könnyű elkerülni a felesleges nyomorgást, ami a többi strandot jellemzi.

2020. júniusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2020. július 6. 23:04
3 nap 2 éjszakát töltöttünk itt,de már 3. alkalommal 4 éves kis gyermekkel! Szeretünk ide jönni! A kis fiunk mindig vissza vágyakozik otthon többször emlegeti! Jókat pancsizunk,nincs nagy tumultus! A kiszolgáló személyzet barátságos,segítőkész! Lehet a vírus miatt, a vacsora már nem svéd asztal! Amit hiányoltunk!

Értékelt: 2020. július 6. 19:59
Az étterem dolgozói és segítőkészsége tetszett a legjobban, valamint a recepciós hölgyek is nagyon kedvesek. Az ételek finomak voltak, változatosak. A szoba tisztaságában volt némi kivetnivaló (ragacsos volt az asztal és a székek sem voltak áttörölve, valamint hajszálak voltak itt-ott az ágyneműn), illetve közvetlenül a szoba alatt lévő söröző hosszan tartó nyitvatartása miatt kisgyermekekkel nehezebb volt a pihenés.

Értékelt: 2020. július 6. 11:58
Nagyon szolgálatkészek voltak mert mi szoba cserével indultunk,mindenben maximálisan segítettek a mi igényeinkhez mérten mind anyagilag mind felszereltségben.Nagyon jól éreztük magunkat,Figyelmesek voltak mert a páromnak születésnapja volt és megköszöntötte a szálloda is.

Értékelt: 2020. július 6. 11:53
Mindenben maximális a Hotel.Nagyon szép és korszerű és csodálatos.Nagyon jól éreztük magunkat,szinte elszállt az a pár nap.A személyzet is nagyon kedves és udvarias volt.Mindent köszönünk!

Értékelt: 2020. július 6. 10:14
A hotel tökéletes helyen található, gyalog a belváros kényelmesen bejárható a híd túloldalán. Sajnos a covid járvány miatt nem voltak szervezett programok, de a Balabánon tett hajókirándulás kárpótolta ezt. :) A wellness rész csodás, a finn szauna szuper, a masszőrök kedvesek és ügyes kezük van.

2020. júliusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2020. július 6. 9:56
l A szálloda személyzeze nagyon kedves segítőkész az ételek finomak változatosak. A szoba sajnos nagyon szűkös alig tudtunk egymástól közlekedni, A parton az ágyak lehetnének ingyen mert más hotelekben így van. Üdv,.Balogh M.

Keress bennünket a Google+-on!