Böngéssz a legfrissebb értékelések között!

7 értékelés
479 értékelés
105 városban járt
268 hasznos szavazat
3900 feltöltött fotó
2020. szeptemberben, egyedül járt itt
Értékelt: 2020. szeptember 24. 23:24 - 1 látogató hasznosnak vélte
Egy remek felfedezés (részemről). Lehet, hogy máskor már elmentem mellette? Lehet. Kár volt! Most betértem, csupa jó dolog ez! A számtalan kellemetlen vendégfogadás után itt egy nagyon bájos lány szívesen és örömmel szolgált ki mosolyogva, beszédesen, ráadásul nagyon finomak a fagylaltok is, Szulejmán kedvence (ha jól emlékszem), sós karamell, ország kedvence.
Értékelt: 2020. szeptember 24. 22:48
Nagyon jól éreztük magunkat csak ajánlani tudom mindenkinek! A személyzet kiváló munkát végez nagyon kedvesek ! A wellness részleg is szuper amit hirdettek azt mind megkaptuk! Tiszta rendezet! Család barát! Mindenki próbálja ki !

2 értékelés
5 városban járt
2020. augusztusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2020. szeptember 24. 14:02
Idén harmadik alkalommal jártam a szálláshelyen, de ha még nem jártam volna itt, biztos,hogy visszafordulok a recepció láttán. Egy szétvert helyiség, kempingasztalnál ülő recepciósokkal. Ahhoz képest, hogy a koronavírus járvány miatt hónapokig zárva volt az épület, vajon miért nem akkor készült el az új fogadóhelyiség.
2020. szeptemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. szeptember 24. 11:45
Párommal 1. házassági évfordulónkat ünnepeltük itt. A Wellness és Szauna részleg is gyönyörű, a személyzet nagyon kedves, az ételek kiválóak, széles az ételválaszték reggeli és vacsora idején is. A játékoknál sajnáltuk, hogy a biliárd már eléggé leamortizált állapotban van, pedig szívesen játszottunk volna vacsora után többet vele.
Értékelt: 2020. szeptember 24. 10:28
Tetszett a Szálloda, mert tágas terekkel rendelkezik. A szobák szintén tágasak és tiszták. A folyosó is széles, ízléses. Az ételek finomak és bőséges a választék a svédasztalon. A kiszolgáló személyzet kedves, mosolygós és segítőkész. Az árak elfogadhatóak. A városközpont sajnos elég messze van, ezért csak autóval megközelíthető.

1 hasznos szavazat
2020. szeptemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. szeptember 24. 8:32 - 1 látogató hasznosnak vélte
Wellness: helységek koszosak, medencék hidegek a szaunákkal együtt, 5 szaunából csak 2 működött. Medencékbe a plafonról víz csöpög, élményvilágítást egyáltalán nem kapcsolják be, kb. óránkét kapcsolják be az élmény dolgokat 10 percre. 9-21ig használható csak a wellness rész. Szoba: Koszos, falakról hullik a vakolat, ágyak kényelmetlennek ki vannak feküdve, WC kedve szerint lehúzta magát :D, Zuhanykabin penészes volt.
2020. szeptemberben, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2020. szeptember 24. 5:48
A hotelba érkezéskor minimális információt kaptunk az elhelyezésről, keresgélni kellett a szobát. Nem kaptunk információt a wellnes megközelíthetőségéről, amikor a hotel egy labirintus szerűen elhelyezkedő komplexum. Az étkezések lebonyolítása, minősége nagyon jó, bőséges, finom és jó választékú ételeket kaptunk és az étterem személyzete maximálisan udvarias és kedves volt.

Értékelt: 2020. szeptember 23. 22:03
Csak dicséretet olvastam a helyről, így hát nagy várakozással tértünk be egy kis kitérővel a sárospataki vár látogatása után. Otthonos, barátságos berendezés fogadott, egyáltalán nem sznob. Rendkívül segítőkész, szimpatikus, mosolygós pincérnőt kaptunk; amit ajánlott, mind telitalálat volt. A kapott ételek nemcsak a hasunknak, hanem a szemünknek is csodásak voltak, igazi gasztro-élményben volt részünk.

Értékelt: 2020. szeptember 23. 21:35
Jópofa hely, jópofa berendezéssel. A maci a falon külön mosolyt csal az ember arcára. A pincérnők nagyon kedvesek, mosolygósak, segítőkészek. A kínálópultban rengetegféle pizza, megértünk választani. De megérte, jót s jól ettünk. Nem hagyományos pizzéria, de sok-sok finomságot lehet kapni. Mindenképp érdemes kipróbálni, már csak azért is, mert roppant jó helyen van, az egri vár lábánál, minden útba esik.

Értékelt: 2020. szeptember 23. 21:18
Miután végigjártuk a Skanzent, beültünk korgó gyomorral a Kemencés Büfébe ebédelni. Jó döntés volt. A kerthelyiségben ültünk le, a jó levegőn. Az étlap nem nagy, de mindenki találhat rajta fogára valót. Mi tökös tócsnit kértünk, egyiket gombapörkölttel. Mit mondjak, derék adag volt mindkettő, de finom is. Bőven jól laktunk.

Keress bennünket a Google+-on!