Böngéssz a legfrissebb értékelések között!

20 értékelés
2182 értékelés
194 városban járt
1147 hasznos szavazat
11839 feltöltött fotó
2019. februárban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2019. február 12. 12:03
Kecskeméti 5-ös bekötőút mentén működik az 5-ös halászcsárda. Étlapja a hagyományos, közkedvelt magyar ételekre épít, de kínál ritkább fogásokat is. A választék nem eltúlzott, de széles a szegediesen készített kétféle (harcsa és ponty) halászlétől a sült keszegen, pisztrángon, süllőn át a kapros-tejfeles galuskával kínált kakasteréj-here pörköltig vagy a dödöllés erdei gyümölcsös szarvaspörköltig.

3 értékelés
2 városban járt
2019. februárban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2019. február 12. 11:28
Február elején töltöttünk 4 éjszakát férjemmel és barátainkkal a Benjamin szárnyban. Nagyon meg voltunk elégedve mindennel. Jól éreztük magunkat. A személyzet udvarias készséges. Előbb elfoglalhattuk a szobát mivel korábban érkeztünk. Jó lenne ha lenne valami lehetőség a busszal érkezőknek az buszállomástól kijutni de ez csak hab lenne a tortán.
Értékelt: 2019. február 12. 10:38
A hotel személyzete nagyon kedves. A szobák kényelmesek és szép tiszták. Az étel nagyon finom és bőséges.Az ár és érték arány szerintem nagyon jó.Bárkinek merem ajánlani kisgyerekkel is.

1 értékelés
2019. februárban, családjával járt itt
Értékelt: 2019. február 12. 10:31
Napokban az 50 születésnapomat tartottuk, így többször is az étterem vendégei voltunk! Mind a kiszolgálás mind az ételek mennyisége és ízvilága kiváló minősítést kapott a család minden egyes tagjától, ami szám szerint így 12 főt jelentet! Jó szívvel ajánlom az éttermet, kedves felszolgálók, családias hangulat, bőséges , finom és házias jellegű ételek!
Értékelt: 2019. február 12. 8:49
Kisebb bosszantó apróságok, ... nem volt teáscsésze a reggelizőben egy 1,4 dl-es kávés pohárba próbáltunk teát csinálni. A reggeliző alátét az a szebb napokat is látott, az most már messze nem négy csillag. Nem tudnak számlát nyomtatni. A kulturált parkoló nincs kialakítva és messze nem egyértelmű

2 értékelés
1 értékelés
1 városban járt
Értékelt: 2019. február 12. 8:35
Sajnos ez nem egy 4 csillagos színvonalú hely. Kuponos oldalon vettem ezt a hétvégét. A csomagban felsorolt ajándékokat egyáltalán nem kaptuk meg: ajándék forralt bor/forró csoki érkezéskor, privát gyertyafényes 45 perces jakuzzi használat, 10%-os kedvezmény a Galerius fürdőbe, stb.
Értékelt: 2019. február 12. 0:26
A szobának egyáltalán nem volt szellőzése (vagy csak én nem tudtam megoldani),így eléggé fullasztó volt. Az étkezőben a cukortartó teteje kifejezetten koszos volt. Egy felszolgáló fiatalember "udvariassága" igencsak messze volt az elvárttól. A többi ott dolgozó hölgy és úr (nem csak az étteremben!) rendkivül kedves és szolgálatkész volt.

123 értékelés
2782 értékelés
182 városban járt
1942 hasznos szavazat
48146 feltöltött fotó
Értékelt: 2019. február 12. 0:09
A régi helyre, a Margit híd budai hídfő közelében véletlenül vetődtem és összességében tetszett, az ár-érték arány nagyon jó volt, így kíváncsi voltam az új helyszínükre is a Kolosy tér közelében, ahová 2018-ban költöztek át. Az épület egy kívülről nagyon szépen felújított tradicionális ház, a belső tér és berendezés viszont modern.

123 értékelés
2782 értékelés
182 városban járt
1942 hasznos szavazat
48146 feltöltött fotó
Értékelt: 2019. február 11. 23:58
Egyszerű kialakítású, mondhatni fapados burgeres a 7. kerületben, egy kicsit mindentől kiesik, de amúgy nincs messze semmitől. Andrássy út, Király utca, Nagykörút is sétálós távolságra található. A bejárati ajtón belépve egy kis pultos kocsmába érkezik az ember, én legalábbis így éreztem magam, ahol a társasági életet az éppen rendelésre váró kiszállító fiúk alkották.
Értékelt: 2019. február 11. 21:16
A hotel külső szoc reál stílusa ellenére a belső kialakítás kellemes volt, tágas étteremmel, széles wellness választékkal(nem volt nagy méretű a wellness de a vendéglétszámhoz képest nem volt zsúfoltság). Az ételek mind mennyisége mind minősége hibátlan volt. Sok program lehetőség volt, de mi pihenni mentünk és azt itt nagyon megtaláltuk.

Keress bennünket a Google+-on!