Böngéssz a legfrissebb értékelések között!

5 városban járt
5 feltöltött fotó
2019. márciusban, családjával járt itt
Értékelt: 2019. május 25. 18:28
Régóta járunk az étterembe, és bár voltak személyi változások, a színvonal maradt számunkra kiváló szintű. A svéd asztal a kedvencünk, mert sokrétű, a háziastól kezdve a modernebb fogásokig, mindenki találhat magának valót. Finomak az ételek, nagy a választék, jó hangulat és kiszolgálás, más nem is kell! Ajánlom!

3 városban járt
11 hasznos szavazat
1 feltöltött fotó
2019. májusban, családjával járt itt
Értékelt: 2019. május 25. 18:21
Sok étteremben megfordultunknmár, de a Magellánba visszatérő vendégek vagyunk mert ott kaphatóak a legfinomabb ételek, a legeslegjobb házi limonádé és ár értékben kiváló. A családommal vacsoráztunk legutóbb, 5-en voltunk, rendeltünk levest, főételt, köretet, savanyúságot, több innivalót és nem sokkal hagytunk ott többet mint tízezer ft.

5 városban járt
5 feltöltött fotó
2019. májusban, családjával járt itt
Értékelt: 2019. május 25. 18:16
Négyen ebédeltünk, mindannyian nagyon elégedettek voltunk. 2 személyes tálakat ettünk, amelyek adagjai birkózóknak is elég lehet, ráadásul nagyon ízletes volt minden étel. A csülök egyszerűen fantasztikusan volt elkészítve, aki szereti, annak mesés élménybe lehet része. Megyünk máskor is, amikor tudunk!

19 értékelés
6 értékelés
21 városban járt
11 hasznos szavazat
2 feltöltött fotó
Értékelt: 2019. május 25. 15:40
Elolvasva a korábbi értékeléseket, gyakorlatilag mindegyikben sok az igazság. Valamikor biztos "luxus" lehetett, mára csak az árak emlékeztetnek a magas színvonalra. Az hotel elhelyezkedése csodálatos, viszont az ide foglalóknak tudni kell(ene a leírásból is), azt az apró hibát, hogy a Balaton megközelíthetetlen gyalogosan.

2 városban járt
6 feltöltött fotó
Értékelt: 2019. május 25. 14:54
Párom születésnapját töltöttük itt, és mintha az időjárás is Velünk ünnepelt volna: ragyogó napsütésben gyalogolhattunk el a Megyer-hegyi tengerszemhez. A szálloda felül múlta az elképzelésünket tisztaságával és ízléses berendezésével. Az itt dolgozók kedvessége és segítőkészsége garancia rá, hogy biztosan visszatérjünk még Sárospatakra a Hotel Bodrog Wellness szállodába.

2 városban járt
Értékelt: 2019. május 25. 14:26
Csak 1 éjszakát voltunk itt a feleségemmel. Minden nagyon tetszett. A házigazda hölgy nagyon aranyos volt és a ház is rendkívül jó helyen fekszik, nagyon szép kerttel. A környékbeli falvak és erdők is gyönyörűek, Bélapátfalván is voltunk, a templom kiváló helyen, az erdő kellős közepén fekszik illetve a Bolyki pincészet is remek volt.

1 városban járt
1 hasznos szavazat
2019. májusban, csoporttal járt itt
Értékelt: 2019. május 25. 14:03 - 1 látogató hasznosnak vélte
Szakmai 3 napos továbbképzés helyszíne volt a szálloda. Konferencia-terem: 15-20 főre a kisebb terem is ideálisnak bizonyult. Digitális technika, kiváló wifi, légkondi, kényelmes székek, nagy asztalok. A három nap alatt a szomszédos helységben végig friss kávé, rágcsálnivaló és ásványvíz volt kikészítve.

4 városban járt
4 hasznos szavazat
2019. májusban, kollégákkal járt itt
Értékelt: 2019. május 25. 13:21
Az utóbbi évben már többször jártam itt. Néhány napja spenótos hagymalevest és marhapörköltet kértem. A hagymaleves nagyon kevés, (még csészéhez képest is), de finom volt, bár a tájékoztató alapján inkább izgalmas spenótlevest vártam hagymás ízesítéssel. Ennek ellenére egy igazi hagymalevest kaptam, ami finom volt, de a párolt spenót a csésze alján lapult csak.

5 értékelés
9 értékelés
8 városban járt
5 hasznos szavazat
2019. májusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2019. május 25. 11:47
Barátokkal mentünk vacsorázni. A pincér enyhén fogalmazva nem állt a helyzet magaslatán. Az étlapon szereplő ételekről semmit nem tudott,azt is flegmán közölte,elfelejtette,ki, mit rendelt, de még azt sem tudta, hogy milyen nevű ételt hoz. Mikor a pálinkák felől érdeklődött a barátom, közölte, hogy elég hosszú az itallap, tud onnan választani, nem segített semmit.

5 értékelés
4 városban járt
1 hasznos szavazat
2018. szeptemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. május 25. 10:48
Közvetlen a Balaton parton saját partrésszel ellátott hatalmas parkkal rendelkező retro hangulatú hotelben pihentünk. A szobából szép kilátás nyílt a tájra, bár a másik oldalon a Balatonra biztosan szebb kilátásban lett volna részünk. A szoba hagyott némi kívánni valót maga után, de maradjunk annyiban hogy erősen retrós hangulatú, de ez elmondható az egész hotelra - rá férne egy felújítás.

Keress bennünket a Google+-on!