Böngéssz a legfrissebb értékelések között!

3 értékelés
1 városban járt
1 hasznos szavazat
2019. márciusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: tegnap, 15:16
Március 15-én jártunk ott a családdal: 22 fő. Gyors és szakszerű volt a kiszolgálás. A halászlé igen ízlett. Az ételek mennyiségével és minőségével is elégedettek voltunk. Ha kértünk még valamit, azt gyorsan hozták. Jókedvűen szolgáltak ki bennünket. 18 éve járunk így együtt ebédelni március 15-én. Sok helyet kipróbáltunk, van tapasztalatunk sok-sok étteremről.

6 értékelés
3 városban járt
2019. márciusban, barátokkal járt itt
Értékelt: tegnap, 15:15
2019.márciusában volt szerencsénk kipróbálni az étteremet egy 8 fős társasággal és 2 kutyussal. Fáradtak voltunk, hosszú túra állt mögöttünk és nagyon készségesen fogadtak minket. A vacsora és a kiszolgálás kifogástalan volt, kutyabarát hely, biztosan visszatérünk még és csak ajánlani tudom!

44 értékelés
13 értékelés
28 városban járt
21 hasznos szavazat
50 feltöltött fotó
Értékelt: tegnap, 15:09
Marcius elejen szalltunk meg a napsugar hotelben. Nagyon jol ereztük magunkat, nagyon kellmes hely, mar masodszor voltunk ebben a hotelben, de most sem csalodtunk. Nagyon kellemes apartmant kaptunk, kenyelmes aggyal, szuper kis konyha tartozik az apartmanhoz, ahol a reggeli kavenkat meg tudtuk fözni. Az etkezest kuponos megoldassal kaptuk, amit a közeli ettermekben tudtunk bevaltani.

10 értékelés
39 értékelés
20 városban járt
18 hasznos szavazat
96 feltöltött fotó
Értékelt: tegnap, 15:01
Párommal nyitásra érkeztünk. A süteményeket még akkor hordták ki. Kedvas fogadtatásba volt részünk. A megrendeléseket a pultnál kell leadni és a felszolgálo hozza ki akik a 19 század végi ruhákban voltak. A hely is e hangulatot árasztja. A süti és a kv jó volt.

124 értékelés
2874 értékelés
182 városban járt
1977 hasznos szavazat
48146 feltöltött fotó
2019. márciusban, egyedül járt itt
Értékelt: tegnap, 14:44
A Nemsüti 2012-ben nyitott meg itt, évek óta népszerű vegán kisbisztró a Hold utcai piac közelében. Most már összesen 3 egységük van Pesten (a másik kettő a Jászain, illetve a Klauzál téri piacon). Kiszolgálás, rendelés, fizetés a pultnál történik. Lent 2 bárasztal, a kicsiny galérián további 4 db kis 2 személyes asztal van.

65 értékelés
15 értékelés
51 városban járt
41 hasznos szavazat
Értékelt: tegnap, 13:15
Gyógyfürdő téri Apartmanházban az egyik magántulajdonban lévő szoba,konyha,fürdő. Jól felszerelt, tiszta,kényelmes. Ingyen használhattuk a ház szaunáját és medencéjét , mely úszásra is megfelelő. /Bizonyos időszakokban, amikor nincs sok gyerek. / A nagy fürdő árait látva már értettem, miért maradt több család a házi fürdőben. Jó a parkolás, közel van minden.

4 értékelés
9 értékelés
4 városban járt
4 hasznos szavazat
2019. márciusban, barátokkal járt itt
Értékelt: tegnap, 11:20
Ahogyan beléptünk, megcsapott a fáradt olaj szaga, de inkább bűze. Sokan mondanának, hogy ez természetes egy étteremben. NEM, nem természetes! A keserű olajszag egy figyelmeztető jel, amire sajnos nem figyeltünk. Ebből kifolyólag a cigánypecsenye is kesernyés ízű volt.

4 értékelés
54 értékelés
27 városban járt
49 hasznos szavazat
104 feltöltött fotó
Értékelt: tegnap, 10:59 - 1 látogató hasznosnak vélte
Vasárnap kirándultunk Tatára, kihasználva a jó időt és a csábító invitálást a "Csoki fesztiválra". A fesztiválról nem írok, mert kritikán aluli volt, kár a szót vesztegetni rá. Mint minden évben ismét a Tóparti Halászcsárdát kerestük fel délután 2 óra körül. Bár telt ház volt, sikerült helyet foglalnunk.

Értékelt: tegnap, 10:57 - 3 látogató hasznosnak vélte
A séfek izgalmas kreációkkal készültek vacsorára, elvarázsoltak minket az ízek csodálatos világába. A pincérek minden fogáshoz finom bort ajánlottak, tökéletes volt a kiszolgálás, csendes, hangulatos kis hely távol a világ zajától, a nyüzsgéstől. Amint azt elmondták nekünk, az alapanyagok, termékek túlnyomó többsége helyi, de rengeteg a szomszéd gazdáktól, közeli kistermelőtől beszerzett áru is, nagyon odafigyelnek a minőségre.

Értékelt: tegnap, 10:43 - 2 látogató hasznosnak vélte
Exkluzív, hangulatos kis találkahely Budapesttől csak egy órányi autóútra. Napközben akár pár órát is el lehet tölteni kedvesünkkel legyen szó évfordulóról, meglepetésről párunknak, szerelmünknek, vagy csak pár szabad óráról a gyerkőcök nélkül. Tökéletes hely elvonulni a világ zajától, távol a nyüzsgéstől. A személyzet nagyon kedves, figyelmes.

Keress bennünket a Google+-on!