Böngéssz a legfrissebb értékelések között!

7 városban járt
8 hasznos szavazat
Értékelt: 2019. május 25. 10:33
Egy éjszakát szerettünk volna eltölteni,a Libra Hotelben,hogy 700 km. -t ne egyfolytában kelljen megtennünk. Gondoltuk,egybekötjük a medvepark,és a gödöllői kastély meglátogatásával. A személyzet kedves,segítőkész,az alább említett negatív körülményekről sem tehetnek. A szobánk szépen berendezett,a tisztaság is kiváló volt.

2018. májusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. május 25. 10:27
Szép hotelben egy kellemes pár napos kikapcsolódásban volt részünk. A hotel tiszta és impozáns. A szoba megfelelő volt. A wellness részleg szép, de nekem szerintem kicsi. A hotel étterme nem volt túl nagy és az ételek is lehettek volna változatosabbak, de a minőségével nem volt gond. A tó fantasztikus és egyedülálló. . . biztosan visszatérünk még Hévízre!

2019. májusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2019. május 25. 8:59
Kellemes pár napot töltöttünk itt. A környék nagyon szép, a hotel pedig minden igényt kielégít. A szobában kényelmesen elfértünk egy pici gyermekkel, tiszta volt és szép kilátás nyílt a Kékesre. A wellness részlegen nagyon kellemes volt pihenni. Gyönyörű kilátással, megfelelő minőségű és nagyságú medencékkel, sok fajta szaunával rendelkezett.

4 értékelés
5 városban járt
5 feltöltött fotó
2018. júniusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. május 25. 5:15
Több alkalommal étkeztünk ezen a nagyszerű helyen, ahol mindig teljesen elégedettek voltunk. Kiváló és felejthetetlen élményben részesültünk minden ebéd elköltésekor, azóta "Muszaka" az egyik becenevem. Kedves személyzet, gyors kiszolgálás, kiváló ételek és italok, jó fekvés... kell ennél több? Ajánlom!

9 értékelés
7 városban járt
7 hasznos szavazat
Értékelt: 2019. május 24. 22:22 - 1 látogató hasznosnak vélte
Hideg, esős időt fogtunk ki. Ez nagyon beárnyékolta az öt napunkat. Legutóbbi ottjártunk óta nagyon szépen lett átalakítva a reggeliző és a kastély étterme. Telt ház ellenére nem volt zsúfoltság. Sajnos a csendes wellness részleget analfabéták is látogatták, akik olvasni nem tudnak. Volt aki egész nap telefonált, állandóan csörgött a telefonja vagy állandóan hívott valakit.

9 értékelés
5 városban járt
5 hasznos szavazat
2 feltöltött fotó
Értékelt: 2019. május 24. 20:57
Először jártunk a hotelben. Egy csendes hét közepét fogtuk ki, nem volt telt ház, de a szolgáltatásokat nem befolyásolta, minden rendben volt. Különösen élveztük, hogy nem volt "sorban állás" az étkezéseknél. A wellness részleg is nagyon nyugalmas volt, valóban ki lehet kapcsolódni. A szobák tágasak. Már le is foglaltunk a gyerekeinknek is egy családi csomagot nyárra.

2 városban járt
Értékelt: 2019. május 24. 16:38
Tiszta, szép apartman. Kettőnknek kicsit kevés a szekrény, ill. a táskáknak a hely. Az Élővíz csatornára nyílt az ablakunk,minden reggel madárcsicsergésre ébredtünk. Mégis közel voltunk a városközponthoz, és a fürdőhöz is. Mivel még elég hűvös volt az idő, bekapcsolták a fűtést, hogy ne fázzunk. A hűtőben ajándék várt: 1 pár gyulai kolbász.

1 városban járt
2 hasznos szavazat
2018. júniusban, egyedül járt itt
Értékelt: 2019. május 24. 15:30
Tavaly nyàron jàrtam itt. Nagyon kedvesek ès minden nagyon tiszta. Tervezem, hogy idèn nyàron is ellàtogatok ide. A nyugalom szigete!

3 városban járt
Értékelt: 2019. május 24. 14:34
Május elején voltunk ebben a hotelban. Már a külső része nagyon tetszett,a szoba szuper volt,tisztaság,kényelem. Tetszett hogy a tv-n nem csak alap csatornák voltak , hanem számos csatorna illetve a fürdőszobában a hajszárító és a "nagyítós- smink" tükör. Az éttermi résznél tetszett,hogy volt kinti fedett illetve benti rész, volt bőven választék és amint elfogyott gyorsan pótolták.

4 értékelés
2019. áprilisban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. május 24. 13:37
Három napot töltöttünk ebben a határközeli modern hotelben. Recepción kedves fogadtatás, tágas, kellemesen berendezett szoba erkéllyel, finom ételek mind reggelinél, mind vacsoránál. Kiváló saját hotel-wellness részleg, finom gyógyfürdő közvetlen összeköttetéssel, hangulatos kisváros. Délutánkont figyelmességként sütemény kínálás.

Keress bennünket a Google+-on!