Böngéssz a legfrissebb értékelések között!

7 értékelés
12 értékelés
10 városban járt
6 hasznos szavazat
2020. augusztusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2020. szeptember 23. 10:50
Aug. végén töltöttünk 5 napot a megújult hotelben. Dízájnra nagyon tetszik minden ami felújításra került, az étterem része a színvilággal, kényelmes székekkel, barátságos személyzettel, továbbá a wellnes rész igazán hangulatos lett a sok növénnyel, esti kivilágítással. A superior szoba még pont alkalmas volt egy 5 éves gyermekkel, bár mi inkább kirándultunk mint a szobában ücsörögjünk.
Értékelt: 2020. szeptember 23. 6:12
Minden a feltüntetettek szerint volt . Fantasztikusan finom volt a reggeli a vacsora . A személyzet készségesen segitő és udvarias . A környék remek alkalom egy jó izű sétára . Na és a friss levegő.....:) Isteni !!

34 értékelés
313 értékelés
59 városban járt
903 hasznos szavazat
563 feltöltött fotó
2020. szeptemberben, egyedül járt itt
Értékelt: 2020. szeptember 22. 21:50
Miután szeretem az indiai konyhát, egyik nap itt ebédeltem, a munkahelyem a közelben található. Már korábban felfigyeltem az étteremre, az árak azonban nem tűntek túl vonzónak. Basmati rizses alapon ettem csirke masalát, az alapok és feltétek szabadon kombinálhatóak. Mindehhez indiai mézes lepényszerű süteményt és nagyon finom házi limonádét választottam.

23 értékelés
5 értékelés
17 városban járt
25 hasznos szavazat
5 feltöltött fotó
2020. júliusban, családjával járt itt
Értékelt: 2020. szeptember 22. 21:20 - 1 látogató hasznosnak vélte
Többedszer szálltunk meg itt. A személyzet kedves, udvarias és segítőkész. A szobák rendezettek jól felszereltek és tiszták, de a bútorozásuk kissé retró. Az ételek változatosak és igazán finomak. A magyaros konyha jellemző. Vacsoránál - akinek kedve van, - sima vizet is vehet a pultról. (Itthon ez nem mindenütt van így.

18 értékelés
17 értékelés
12 városban járt
14 hasznos szavazat
69 feltöltött fotó
2020. augusztusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2020. szeptember 22. 20:45
Egy wellness üdülésről hazafelé, megálltunk vacsorázni. Már annyit hallottam az étteremről, hogy tervbe vettem hogy egyszer ha arra járunk, megkóstolom a főztjüket. Hát nem csalódtam. Udvarias pincér fogadott bennünket. A kellemes teraszon tisztaság és rend uralkodott, ott választottunk asztalt. Leadtuk a rendelést, amire nem kellett nagyon sokat várni.
Értékelt: 2020. szeptember 22. 20:35
A szálloda csendes, pihenésre kiválóan alkalmas. A Welness-részleg szintén jó, bár a szaunához nem biztisítottak lepedőt. A falon lévő órákban nem lenne rossz elemet cserélni, mert egyiksem működött. A reggelinél nem volt édesítőszer, és nem mindent pótoltak (péksütemény, rozskenyér stb. ) A vacsora választéka sokkal szerényebb volt, mint azt a korábbiakban megszoktuk.

1 értékelés
2020. szeptemberben, barátokkal járt itt
Értékelt: 2020. szeptember 22. 19:26
Nagyon figyelmes, családi vállalkozás. A ház kisebb létszámmal tökéletes volt. (12 fő) Csodálatos panoráma és szép a kert. Nagyon jól éreztük magunkat! Ajánlom mindenkinek,mi kutyust is vihettünk. A medence vize sajnos elég hideg volt. . . Aki, pihenésre, nyugalomra vágyik,ez a hely alkalmas erre. A reggeli bőséges, a kávé, teák be vannak készítve előre.

1 értékelés
Értékelt: 2020. szeptember 22. 16:20
Borzasztó csalódás volt a hely. Először is a foglalói felületeken sehol sem lett feltüntetve, hogy egy családi házban alakították ki a szálláshelyet és a földszinten lakik a tulaj lánya két kisgyerekkel. A terasz természetesen az ő bejáratukkal szemben van, a hátsó pergola használhatatlan, mert mindenféle lommal tele van pakolva.
Értékelt: 2020. szeptember 22. 14:19
Nagyon szép helyen fekszik a szálloda, sőt szobánkból a Dunát láthattuk. A portai személyzet néhányat kivéve, nagyon gyakorlatlan, esetekben nem jó választ adott kérdéseinkre . A takarítás abból állt a 7 nap alatt, hogy néha kiürítették a kukát. Az étterem ragyogó tiszta, figyelmes személyzettel. A reggeli szinte minden nap ugyanaz.

3 értékelés
1 hasznos szavazat
2020. szeptemberben, családjával járt itt
Értékelt: 2020. szeptember 22. 13:06
2020 szeptember ötödikén jártunk itt családdal. Nem én választottam ki ezt a helyet. Fénykép részemről nem készült. Erre a véleményre azért került sor, mert sok tekintetben nem értek egyet a régi írott véleményekkel. A hely sajnos ez előzőkhöz képest romlott. Természetesen mindig van lehetőség javítani és meg is kell ragadni.

Keress bennünket a Google+-on!