Böngéssz a legfrissebb értékelések között!

Értékelt: 2019. szeptember 15. 19:07
Könnyen megtalálható.Ha különlegességre vágysz, ne ezt a helyet válaszd. Az étel ehető, viszonylag gyorsan kihozzák. Az asztalok több személynek már kicsik. A teraszon figyelni kell a helyválasztással, ugyanis a nádfal mögött a kukák lapulnak.

Értékelt: 2019. szeptember 15. 18:42
Kèt èjszakát töltöttünk a panzióba,a tulaj ès a szemèlyzet nagyon figyelmes ès kedves ,a szobák ès az egèsz panzió nagyon tiszta,az ètelek nagyon finomak ès bősègesek,örülünk hogy ott tölthettük a hètvègènket ès hogy ilyen kedves embereket ismerhettünk meg,mindenkinek csak ajánlani tudom.

29 értékelés
65 értékelés
43 városban járt
71 hasznos szavazat
59 feltöltött fotó
Értékelt: 2019. szeptember 15. 17:36
Kiváló apartman, kiváló helyen. A város központi helyén, a gyógyfürdőtől és a strandtól 2 perc sétára található ez a remek szálláshely. Kedves, közvetlen, rugalmas, barátságos tulajdonos. Az apartman kényelmes, tiszta, kulturált, minden szükséges tárggyal felszerelt. A parkolás megoldott az apartmanház mélygarázsában, ami nagyon fontos szolgáltatás.

1 városban járt
Értékelt: 2019. szeptember 15. 17:11
Három napot voltunk 2019 szeptember elején. A szoba szép, és tiszta,szép kilátás, az ágy kényelmes, hűtö, klima alapból, és működik. Étterem pazar, wellnes is jó, és tiszta. Saját strand, és közel van. Személyzet mindenhol nagyon kedves, és figyelmes. (recepció, étterem, takarítók, wellnes) Nagyon jól éreztük magunkat, remélem még találkozunk!

15 értékelés
11 városban járt
3 hasznos szavazat
3 feltöltött fotó
2019. szeptemberben, egyedül járt itt
Értékelt: 2019. szeptember 15. 17:04
Ha szereted az óriáspókokat, itt a helyed. Ha tiszta szobában szeretnél megpihenni, inkább másik szállást keress. A pókinvázió nem kifejezetten a takarítók hibája, ráférne az épületre egy nagyobb karbantartás, legalább a réseket kellene megszüntetni a nyílászáróknál.

Értékelt: 2019. szeptember 15. 17:03
A Minaret Hotelt 3*-ként hirdetik, ami valójában csillag nélküli! ! ! Ráadásul náluk szeptember 30-ig főidényes felárral! Törölközőt, poharat csak külön 3x-i kérésre kaptunk. A tusfürdő szinte 90%-a víz volt. A csaptelep, valamint a kapaszkodó rozsdás,a légkondi csak zúg nem hűt,a fürdőszobai konnektorban nincs áram. Párna akár ne is lenne!

5 értékelés
338 értékelés
73 városban járt
206 hasznos szavazat
2895 feltöltött fotó
2019. szeptemberben, egyedül járt itt
Értékelt: 2019. szeptember 15. 16:57
Hazafelé valahonnan pénteken este, egy tál étel keresése közben. A Mester utca biztos hely, ez a gyrosos meg, ami valójában nem Balkán Grill, hanem Balkán Gyros, rögtön útba is esik a sarok után. Vannak asztalok az utcán is székekkel, de bent sem volt rossz éppen, így hát inkább bementem. Senki nem evett rajtam kívül itt.

2019. júliusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. szeptember 15. 16:32
Nyár közepén voltunk ott. Árnyékban kb 38°c volt, az étteremben sem klíma, de még egy ventillátor sem volt. Mivel nyitva volt az összes ajtó így tele volt léggyel az étterem. A pincér már az első pillanattól nem volt szimpatikus, b. nkó volt és lassú a kiszolgálás. Természetesen amit előételnek szerettem volna az nem volt, így rántott béka combot kértem, amivel még nem is volt semmi baj.

29 értékelés
65 értékelés
43 városban járt
71 hasznos szavazat
59 feltöltött fotó
Értékelt: 2019. szeptember 15. 16:32
Sajnos ott tartózkodásunk utolsó napján, indulás előtt sikerült csak beülnünk ebbe a családias, barátságos kávézóba. Így egy kellemes kávézás, teázás fért csak bele a programba. Kellemes környezet, barátságos fogadtatás, családias hangulat fogadott bennünket. Minőségi alapanyagokból készült minden amit felszolgáltak.

2019. augusztusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2019. szeptember 15. 16:14
Ételről-italról nem tudok véleményt mondani, mert odáig nem jutottunk el, hogy fogyaszthassunk! Hét tagú családdal jöttem 2019 augusztusában, és két apró gyerekkel. Minden hely foglalt volt úgymond, majd mégis leültettek egy foglalt jelzésű asztalhoz. Hosszú ideig senki nem jött felvenni a rendelést.

Keress bennünket a Google+-on!