Böngéssz a legfrissebb értékelések között!

129 értékelés
3052 értékelés
198 városban járt
2069 hasznos szavazat
53780 feltöltött fotó
2018. szeptemberben, kollégákkal járt itt
Értékelt: 2019. július 15. 21:19
Remélem, nem bántódnak meg a helyi lakosok, de Herceghalom legismertebb látnivalója az Abacus Hotel, amelyet a fővároshoz való közelsége révén előszeretettel választanak ki céges csapatépítések helyszínéül, így történt ez az előző munkahelyemnél is. A Forza Bár a szálloda lobby-jában található, továbbá az épület előtt lévő hatalmas terasz is a bárhoz tartozik.

129 értékelés
3052 értékelés
198 városban járt
2069 hasznos szavazat
53780 feltöltött fotó
2019. júliusban, egyedül járt itt
Értékelt: 2019. július 15. 20:53
A fotók és a helyszínek egy kissé összekeveredtek, az aktuális értékelésen túl próbálom ezeket is tisztázni. Az első találkozásom a Nemsütivel az 5. kerületi, Hold utcai piac melletti sarokhelyiségben történt, ami szintén jó pár éve működik (2012-ben nyitottak), míg a "kistestvér" a 13. kerületben, a Jászai Mari téren valójában az első bisztrójuk, amelyik már 2004-ben nyitott.

13 értékelés
14 értékelés
10 városban járt
27 hasznos szavazat
Értékelt: 2019. július 15. 20:07
Megint és megint dicsérnem kell ezt a helyet. Pénteki napon érkeztünk meg Hajdúszoboszlóra, és elég későn jutottunk hozzá, hogy vacsorázni menjünk. Bizony fél 8 már elmúlt, mikor megérkeztünk az étterembe. Kedves, ismerős pincérnő figyelmeztetett minket, hogy nyolcig vannak nyitva. Ennek ellenére felvette a rendelést, és pillanatokon belül asztalunkon volt a frissen készült kétszemélyes Major tál.

13 értékelés
14 értékelés
10 városban járt
27 hasznos szavazat
Értékelt: 2019. július 15. 19:58
Közel a fürdőhöz, kedves kis faház. Két különálló, kétágyas szoba, nappali, icipici konyha, WC, fürdőszoba. Ami nyáron, kánikulában fontos: KLÍMA is van. Nagy terasz, az udvarban hely az autónak. Csendes, nyugodt hely, de mégis közel a szállodasor forgatagához. Egyetlen apróság: kellene egy szúnyogháló a fürdőszoba ablakára, hogy szellőztetni lehessen (amilyennek a tulajdonost megismertem, mire legközelebb megyünk, már lesz).

1 hasznos szavazat
Értékelt: 2019. július 15. 19:46 - 1 látogató hasznosnak vélte
Nemrég érkeztünk haza egy 4 napos ott-tartózkodás után. A szállodától 1 csillagot kapásból elvennék, mert retkes a szálloda ! :( . A 4. emeleten voltunk kétágyas standard, pótágyazható szobában, és a mi szobánkat ette a mocsok. Csatolok képeket is. A szőnyeg, a függöny, a tapéta merő mocsok , a fürdőszobában a fugák penészesek , és nemcsak a szoba volt piszkos, hanem az egész 4.

2019. júliusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. július 15. 19:03
Gyors és udvarias kiszolgálás és nagyon friss és jó ízű ételek. Barátságos és fákkal övezett hely

6 értékelés
1 városban járt
2019. júliusban, családjával járt itt
Értékelt: 2019. július 15. 18:04
Nyitás óta sokszor ettünk már az étteremben, és sokszor rendeltünk már elvitelre is ételt - beleértve ballagási tálakat is. Sajnos az első pár hónapban tapasztalt finom ízek után rohamosan romlott a teljesítmény, bele is futottunk 3x elcserélt rendelésekbe (a sültes tálakról hiányoztak amit rendeltünk, teljesen mást kaptunk ugyanazért az árért), plusz rágós, kemény sültek és zsírban tocsogó köretek a jellemzőek.

8 értékelés
6 városban járt
2 hasznos szavazat
Értékelt: 2019. július 15. 18:01

6 értékelés
1 városban járt
2019. júliusban, családjával járt itt
Értékelt: 2019. július 15. 17:59
Többször jártunk az étteremben az elmúlt hónapokban, volt, hogy csak a férjemmel kettesben, és volt, hogy hárman a kisfiunkkal. Minden alkalommal tökéletes kiszolgálásban volt részünk, az ételek egytől-egyig hibátlanok voltak. Rugalmasan kezelik a kéréseket, és minden étel mellé fel van tüntetve milyen allergéneket tartalmaz.

8 értékelés
6 városban járt
2 hasznos szavazat
2019. júniusban, csoporttal járt itt
Értékelt: 2019. július 15. 17:23
Csoportosan érkeztünk a panzióba késő délután,a szobák kiosztása után elfoglaltuk a szállást,ami kicsi szobákból áll, szellőzetlen,kényelmetlen,az ablakon nincs szunygháló,friss jó levegő vesz körül,de csak nézhető az ablakon át,ha nem bírod a rovarokat,a vacsorát aránylag gyorsan felszolgálták,a minőség és a mennyiség csalódás volt a többség számára,és ez másnap sem változott,a reggeli svédasztalosnak volt nevezve,de messze elmaradt a megszokottól,meglátogattuk a közeli kastélyhotelt,kiderült ár-érték arányban jobban jártunk volna ha ott foglalunk szállást,még gyönyörü welnessel is találkoztunk.

Keress bennünket a Google+-on!