Böngéssz a legfrissebb értékelések között!

3 értékelés
3 városban járt
16 feltöltött fotó
2019. februárban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. május 23. 6:57
Szuper volt minden! Feltöltődés testnek -léleknek. Ajánlani tudom mindenkinek. A személyzet kedves és segítőkész. Az ételek finomak, változatos és lehet választani laktózmenteset is. Köszönöm az élményt!

2 értékelés
2 városban járt
2019. áprilisban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. május 23. 6:43
A Szálloda személyzete kedves,segítőkész.A környezet csendes,nyugodt,rendezett!Az egyszerű,kis étteremben felszolgált étel,finom volt.Negatívum,hogy a szobából csak az éttermen keresztül tudtunk csak közlekedni.A recepció a konyha és az étterem közé szorult!A parkolási hely nem zárt helyen van.

Értékelt: 2019. május 22. 23:12 - 1 látogató hasznosnak vélte
A pékség egy hagyományos házban található. Finomnál finomabb kalácsokkal és egyéb házilag elkészített kenyerekkel várják a vevőket. A kiszolgálás nagyon udvarias. Mindenkinek ajánlom, aki erre jár, semmiképpen sem hagyják ki ezt az egyedi kis helyes, falucskát. Ajánlatos megkóstolni, ugyanúgy hazavitelre is a frissen sütött pékárut.

Értékelt: 2019. május 22. 22:54
Székesfehérvár felfedezése alatt, jutottunk ebbe az étterembe, ahol nagyon kedvesen és szívesen fogadtak. A kiszolgálás is gyors volt. Az ételek nagyon finomak voltak,a tulajdonos is nagyon kedves. A nagy választékból nem tudtunk dönteni, mi is lenne az az étel amiből fogyasztottunk volna, így a tulajdonos kóstolóra irritált minket.

Értékelt: 2019. május 22. 22:41
Székesfehérvár felfedezése alatt jártunk a kávéházban. A szálláshelyünk biztosított részünkre olyan programot -játékot, hogy ismerjük fel a várost. Kaptunk egy kérdőívet, ami alapján eljutottunk a híres nevezetességekhez, múzeumokhoz, szobrokhoz és egyébb történelmi épületekhez, ahogy ebbe a kávézóba is. Ajándékként kávét kaptunk ha felmutattuk a hotelból az igazolt kérdőívet.

7 értékelés
11 értékelés
14 városban járt
21 hasznos szavazat
2019. áprilisban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. május 22. 22:27
Párommal egy rövid hétvégét töltöttem el a hotelben. A fényképek a szállodáról nem hazudnak. Valóban ezek fogadtak bennünket: stílusos recepció, hangulatos korhű tiszta, kényelmes szoba,téglaberakásokkal, kovácsoltvas lámpákkal, díszítőelemekkel régiesített étterem. A fő meglepetés a wellness rész , ami az épület külső megjelenéséhez képest szokatlanul nagy és változatos.

Értékelt: 2019. május 22. 22:22
Gyors döntés alapján pihentünk a párommal Székesfehérváron. Az esti séta közben felfedeztük a Cafe Frei kávézót, aminek nagyon megörültünk, mert nagyon kedveljük a Frei kávézót. A sok fajta kávé közül mindig tudunk választani ízlés szerint. A kiszolgálás itt más volt mint pl. Győrben. Itt elsősorban a pultnál kell megrendelni a kávét, és csak azután szolgálják fel.

2018. decemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. május 22. 21:46
Ha Győrben járunk a párommal, minden alkalommal egy kávéra beugrunk. Hangulatos kávézó, felújítva. Finom kávét készítenek, ízletesek. A kiszolgálás is gyors, ha nincs telt ház, ez természetes. Nagyon szívesen és örömmel térek viszza . A sütemények is nagyon ízletesek, finomak. Kávét is vásárolok , amit otthon készítek el. Nagyon finomak.

2018. augusztusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. május 22. 21:34
A hotel nagyon szép, kellemes, tiszta. A szoba is tágas, tiszta. Az étterem előkelő, finomnál finomabb ételekkel. Pezsgős reggelivel. Este élő hangulatos zenével. Nagyon jól éreztük magunkat a párommal. A személyzet nagyon udvarias,barátságos és segítőkész. A wellness részlegen a beltéri úszómedence hideg volt számunkra, de a pezsgőfürdő ideális volt.

2018. augusztusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. május 22. 21:18
A hotel tágas, több épületből áll. Mi a Zsuzsanna részlegen voltunk elszállásolva. Nyugodt környezetben található. Pihenésre alkalmas. A szoba tágas, tiszta volt. A tv kicsi volt, de sík képernyős. Welness részlegen jacuzzi, több szauna is volt, sókamra,kisebb beltéri medence, ami pihenésre alkalmas. Kültéri medence elég nagy volt. Tisztaság mindenhol.

Keress bennünket a Google+-on!