Böngéssz a legfrissebb értékelések között!

Értékelt: 2020. július 5. 16:37
Nagyon kiváló volt a leves, a főétel és a kiszolgálás. Mindenképpen javaslom! Biztosan újra idejövünk, ha ismét Debrecenben járunk!

Értékelt: 2020. július 5. 16:19
Finom volt az étel, jó kiszolgálás, kellemes környezet. Kellemes az idő. Jó hangulat. Élmény volt itt enni.

79 értékelés
107 értékelés
82 városban járt
68 hasznos szavazat
710 feltöltött fotó
2020. júliusban, családjával járt itt
Értékelt: 2020. július 5. 12:35
Unokám kedvéért mentünk ebbe az étterembe, mert áttért a vega étkezésre. A helyiség nagyon tetszetős, világos, tágas. Ebédidő elmúltával szerencsére kevesen voltak. A kiszolgáló gyors és kedves volt. A rántott padlizsán nagyon jóízű volt és bőséges a kukoricás rizzsel. Igaz, hogy itt dekára mérik az adagokat, tehát ki-ki igénye szerinti mennyiséget fogyaszthat.

Értékelt: 2020. július 5. 10:06
Már régóta szerettünk volna eljutni ebbe a szállodába,most végre sikerült hála a Szállásvadász-nak. Az előzetes információk és választásoknak megfelelő szobát kaptunk ami kifogástalan volt tisztáságilag. Az étkezés is rendben volt mi félpanziót választottunk mert egész nap kirándultunk a Városban és Környékén és ez számunkra nagyon megfelelt.

42 értékelés
27 városban járt
19 hasznos szavazat
4 feltöltött fotó
2020. júliusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2020. július 4. 18:12
Először jártunk itt. A felszolgálás kedves és igen látványos mikor jönnek a baseballütőnek kinéző borsszóróval :) Az ételek finomak, bőségesek és dunakanyari viszonylatban korrektek az árak. A 2 személyes tál valóban elég 2 személynek, a pizza is nagyon finom volt. 10% szervízdíjat számolnak, nem kell számolgatni a borravalót.

2020. júniusban, csoporttal járt itt
Értékelt: 2020. július 4. 16:26
Sokadjára járunk az étteremben, a hétvégi forgalom mindig meggyőz arról, hogy kiváló minőséget fogunk kapni a pénzünkért. Nagy társasággal érkeztünk, 32 főre kértünk ünnepi ebédet. Az étterem vezetője a legjobb tanácsokkal látott el bennünket, igazán változatos, minden igényt kielégítő menüsort állított össze, amelyből a különleges étkezési igényű családtagjaink is tudtak választani.

2020. júniusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2020. július 4. 16:20
A Dübögő étterem "AZ" étterem Békésen, a város centrumában található. Sem a honlapon, sem a fb-oldalukon nem tájékoztatják a jövendő vendégeket, hogy csak a pizzéria üzemel, az étterem már csak kiszállításra dolgozik. Nemrégiben új ételt vezettek be, a Kemencés király tálat, amit mi is meg akartunk kóstolni. (Kitalálják-e: nem szerepel a honlapon.

3 értékelés
11 értékelés
8 hasznos szavazat
18 feltöltött fotó
Értékelt: 2020. július 4. 15:23 - 1 látogató hasznosnak vélte
Eger nagyszerű város, kirándulni pedig az egyik legjobb választás az országon belül. A belvárosában nem érdemes más helyet keresni, az ételek nagyon jól vannak elkészítve, mellé kellemes borkínálat, na és Illy kávé! A kiszolgálás is jó, kedves felszolgálónők, a hangulat pedig adott. Ajánlom mindenkinek a rosé kacsát! Nem fog csalódni.

2 értékelés
2 városban járt
2020. júliusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2020. július 4. 14:14
A szálloda szép, kényelmes, a személyzet nagyon segítőkész és kedves. 6 fős családunkkal 3 kétágyas szobát vettünk igénybe, melyek közül 2 tetőtéri volt. Mindegyik szoba kényelmes és szépen berendezett volt. A kilátás ugyan egyik szobából sem volt látványos, vagy szép, de ez nem volt fontos számunkra.

Értékelt: 2020. július 4. 10:26
Kiváló hely. Gyerek és állatbarát. (Mi cicával voltunk és látszott rajta, hogy jól érzi magát. Az erdő közepén azok a hangok és illatok! Őt is lenyűgözték nem csak minket. ) Jókat lehet bringázni és túrázni. És a csillagok! Még nem láttam ennyit egy időben! Röviden: király. Csak egy kis megjegyzés az étkezéssel kapcsolatban(amiért csak négy csillag): nekem a választék kicsit szűkös volt.

Keress bennünket a Google+-on!