Böngéssz a legfrissebb értékelések között!

1 értékelés
2020. szeptemberben, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2020. szeptember 23. 17:18
Csendes,nyugodt környezet! Az ételek megfelelő! Ebédelni külső éttermekben volt lehetőségünk. Személyzet udvarias,segítőkész! Kényelmes,klímás szobák! Kissé pókos kívül-belül! Nem luxus tisztaság van,de azért tiszta! Tiszta part! A felnőtt vendégek egyáltalán nem toleránsak a gyermekekkel,ez volt inkább a gáz! Nem volt gyerek kiabálás,rohangászás!

31 értékelés
2752 értékelés
286 városban járt
1353 hasznos szavazat
14692 feltöltött fotó
2020. júliusban, egyedül járt itt
Értékelt: 2020. szeptember 23. 17:07
A Sarki pékség tipikus albán pékség, azzal a megjegyzéssel, hogy nagyobb a beltér és le lehet ülni, ami nem mindegyik hasonló egységben biztosított. Továbbá sütnek pizzát és főznek kávét. Vettem négy kicsi tepertős pogácsát, 4 virslis hasészerűséget, valamint egy mákos búr kiflit. Összesen 625 forintot fizettem, ami nem sok, a minőség a megszokott volt.

13 értékelés
2 értékelés
3 hasznos szavazat
Értékelt: 2020. szeptember 23. 16:30
A hotel nagyon szép és különleges (bár az évek múlása azért itt is meglátszik), de a személyzetet lecserélném a wellness recepciós úriember kivételével! A friss ágyneműn idegen hajszálak. Egy mosoly nélkül végzik a munkájukat, sokszor volt hogy még köszönni is nehezükre esett! Sejtjük az okát, de erről nem a vendég tehet.

31 értékelés
2752 értékelés
286 városban járt
1353 hasznos szavazat
14692 feltöltött fotó
2020. augusztusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2020. szeptember 23. 15:16
A Tapassioba a tavaly decemberi nyitás óta tervezek elmenni, idén augusztusban végre sikerült. Olyan a hely, mint egy hangulatos kis tapas-bár, csak kicsivel igényesebb és jobb. Alessandro Smanio séf olasz lélekkel vezeti csapatát, mint a honlapról megtudható hisz abban "hogy a legízletesebb fogások titka egyszerűen csak a magas minőségű alapanyagok vegyítése szenvedéllyel és kreativitással.
Értékelt: 2020. szeptember 23. 13:25
Sok helyen jártunk már,de ennyire kedves,figyelmes alkalmazottakkal még nem találkoztunk.Nagyon jól éreztük magunkat.Minden tökéletes volt.Biztos,hogy még visszatérünk.

7 értékelés
12 értékelés
6 hasznos szavazat
2020. augusztusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2020. szeptember 23. 11:07
Lehet sokat vártam a helytől, és azért vagyok ennyire kritikus, mert nem kevés pénzbe kerül ott tölteni 2 éjszakát egy 5 éves gyermekkel. Panoráma kilátásunk a 3. emeletről, amiért pluszban fizetni kell, a messze lévő dombos részben gyönyörködhettünk, azonkívül semmi. A zöld növényzet amit odaültettek, esetleg a sódombnak picit a tetejét érzékelni.

7 értékelés
12 értékelés
6 hasznos szavazat
2020. augusztusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2020. szeptember 23. 10:50
Aug. végén töltöttünk 5 napot a megújult hotelben. Dízájnra nagyon tetszik minden ami felújításra került, az étterem része a színvilággal, kényelmes székekkel, barátságos személyzettel, továbbá a wellnes rész igazán hangulatos lett a sok növénnyel, esti kivilágítással. A superior szoba még pont alkalmas volt egy 5 éves gyermekkel, bár mi inkább kirándultunk mint a szobában ücsörögjünk.
Értékelt: 2020. szeptember 23. 10:41
Csodálatos a szálloda környezete. Csodás volt a reggeli és a vacsora az ablak mellett ülve, a kilátás a hegyre páratlan. Jók voltak a programok: az éjszakai Wellness, az erdei túra és a zenés est. Örültünk, hogy mindent megtettek a pincérek a fertőzés elkerülése érdekében, hogy fertőtlenítették folyamatosan az asztalokat és a székeket, hogy maszkban és kesztyűben dolgoztak.
Értékelt: 2020. szeptember 23. 6:12
Minden a feltüntetettek szerint volt . Fantasztikusan finom volt a reggeli a vacsora . A személyzet készségesen segitő és udvarias . A környék remek alkalom egy jó izű sétára . Na és a friss levegő.....:) Isteni !!

34 értékelés
313 értékelés
59 városban járt
903 hasznos szavazat
563 feltöltött fotó
2020. szeptemberben, egyedül járt itt
Értékelt: 2020. szeptember 22. 21:50
Miután szeretem az indiai konyhát, egyik nap itt ebédeltem, a munkahelyem a közelben található. Már korábban felfigyeltem az étteremre, az árak azonban nem tűntek túl vonzónak. Basmati rizses alapon ettem csirke masalát, az alapok és feltétek szabadon kombinálhatóak. Mindehhez indiai mézes lepényszerű süteményt és nagyon finom házi limonádét választottam.

Keress bennünket a Google+-on!