Böngéssz a legfrissebb értékelések között!

1 városban járt
Értékelt: 2019. március 18. 8:57 - 1 látogató hasznosnak vélte
A hely még hozza a megszokott szolgáltatásokat, de vannak apróbb gondok. Nem értem, hogy egy csak termálvizes medencével rendelkező szállodának, ahová a gyógyvíz miatt utazunk évente többször (és ezzel nem vagyunk egyedül) miért nem lehet rendet tenni a medencék körül. Kicsi gyerekek labdáznak, ugrálnak, kiabálnak a vízben.

3 értékelés
3 városban járt
Értékelt: 2019. március 18. 8:52
A pizza nagyon finom volt. A személyzet nem volt túl barátságos. Mondhatni egy mosoly sem hagyta el az arcukat. Az étteremben nem szólt a zene, kripta hangulat uralkodott. Azon gondolkodtunk, hogy inkább választunk egy másik éttermet. Ezt a morfondírozást hallva vagy valami Isteni szikrától vezérelve mégis csak megszólalt a zene.

3 értékelés
3 városban járt
Értékelt: 2019. március 18. 8:46
Egy éjszakát töltöttünk a szálláshelyen. Érkezéskor nagyon barátságosan fogadtak. A szállás rendben volt, az ágy kényelmes volt. Sajnos olyan dolgok okoztak csalódást, melyek nem különösebb anyagi ráfordítással hanem egy kis odafigyeléssel orvosolhatók lennének. Pl: A fürdőszobában a WC papír gurigán már alig volt papír, de nem cserélték le!

15 értékelés
16 értékelés
12 városban járt
13 hasznos szavazat
Értékelt: 2019. március 18. 7:54 - 1 látogató hasznosnak vélte
Az apartmanba belépve rögtön éreztük (még kabátban voltunk), hogy nincs meleg. A háziasszony azt mondta, hogy padlófűtés van, de ha fázunk, fűthetünk a légkondival. Kapcsolgattuk, újra szóltunk a háziasszonynak, aki azt mondta, hogy majd be fog indulni. Hát elég sokára indult be, és csak a második napra melegedett fel az apartman.
Értékelt: 2019. március 18. 5:13
Szeretek ide vissza járni ,mindig kedvesek segítőkészek a személyzet tagjai .Az étel fantasztikus finom és bőséges szívesen töltöm itt a szabadidőm nagyon jól ki pihenem magam!!! köszönöm önöknek !
Vendég
Értékelt: 2019. március 18. 4:58
Nagyon jó volt az ellátás, kedves volt a személyzet. Az uszoda is megfelelő. A tisztaság is megfelelő volt. Kulturált környezet.

2 értékelés
1 városban járt
2019. januárban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. március 18. 1:27
A vártnál jobb hely, tiszta, kellemes, meleg szoba és fürdőszoba, a személyzet előzékeny segítőkész, parkolási lehetőség megoldott. A szálloda a városban ideális helyen helyezkedik el, közel az történelmi városrészhez, bevásárlóközponthoz. Kár, hogy a szimpatikus söröző nincs hosszabb ideig nyitva. Máskor is ide jövünk.

Értékelt: 2019. március 17. 21:43
4-en érkeztünk. A szobák tágasak és kényelmesek. Kellemes környezet, nagyon barátságos a fogadtatás és a mindennapi ellátás. A konyha szép, tágas és kulturált. Az ételek kiválóak! Nem túlzok! A minőségi, természetes alapanyagokból nagyon finom ételek készültek. A welness részleg szép, lehetne kicsit nagyobb. Jó volt látni a farmot és csodás volt külön hintóval visszajönni a hotelbe.

5 értékelés
2 értékelés
6 városban járt
4 hasznos szavazat
Értékelt: 2019. március 17. 21:07
Nagyon vegyes érzelmeim vannak. . . A hely kitűnőnek tűnt elsőre, de aztán a magyar valóságba cseppentünk. Miért is? A Károlyi vadászkastélyban kaptunk szállást, ami önmagában egy múzeum, lakosztály 3 csemetével. . . Csoda. De itt ki is merült az élmény. A szobánk tele volt katicabogárral, értsd ahogy írom, tele, mindenütt, falon, ágyban, függönyön, padlón, repülve, mászva, zizegve.

124 értékelés
2874 értékelés
182 városban járt
1977 hasznos szavazat
48146 feltöltött fotó
Értékelt: 2019. március 17. 21:04
Családi kiránduláson jártunk a gyerekekkel Solymáron. Bevettünk a várat, majd a Mária-zarándokúton haladva túráztunk a Paprikás-patak mentén. A természetjárás után megéhezve szerettünk volna ebédelni, de Solymáron sajnos csak zárt ajtajú éttermeket találtunk, így a Hidegkúti úton visszaindultunk Budapest felé.

Keress bennünket a Google+-on!