Böngéssz a legfrissebb értékelések között!

7 értékelés
7 városban járt
2019. májusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2019. május 23. 20:25
Májusban jártunk a hotelben egy 4 éves gyerekkel. Azt tudtuk, hogy gyerekbarát hotel, de ez a belépéskor hamar kiderült. Volt gyerekszoba, játszóház minden ami a kicsiknek fontos és érdekes. Az étterem is felkészült a gyerekes párok,nagyszülők érkezésére, mert nem volt nehéz találni etetőszékeket. Az ételek finomak voltak és az összeállításban is gondoltak a gyerekek étkezésére.

4 városban járt
2019. márciusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. május 23. 19:11
Nagyon szép lett az étterem, nagyon kellemes környezet. Az ételek változatosak és finomak. A személyzet kedves és segítőkész volt, őszinte mosollyal az arcukon!

67 értékelés
12 városban járt
25 hasznos szavazat
2019. májusban, egyedül járt itt
Értékelt: 2019. május 23. 19:10
Zig Zag értékelése óta alig változott a helyzet. A kávé, sütemény jó volt. A kiszolgálás rendben, az árak, tisztaság rendben. A hangulata sem rossz, de egy kis fantáziával sokkal jobban ki lehetne használni a hely kitűnő adottságait. Ugyanis a cukrászda szinte a Duna mellett van, de ezt csak akkor vesszük észre, ha kijöttünk a cukrászdából.

4 városban járt
2019. áprilisban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. május 23. 19:07 - 1 látogató hasznosnak vélte
A szálloda csodálatos , minden igényt kielégít minden korosztály számára! A személyzet kedves és segítőkész, az étterem kínálata bőséges és finom. A wellness tiszta, a szauna szeánszok egyszerűen profik!! Mindenkinek tiszta szívből ajánlom!!!!

5 értékelés
3 városban járt
2019. májusban, kollégákkal járt itt
Értékelt: 2019. május 23. 19:02
Egy cigánypecsenyét kértem krumplival, de kb. hagymás rostélyost kaptam hasábbal. Nagyon, de nagyon finom volt. A hús kellően átklofolva, megfelelően átsütve. Az uborkasaláta is finom volt. Máskor is ebédeltem már náluk pl. a gulyáslevesük is nagyon finom. Forgalmas hely, de nagyon gyors a kiszolgálás, nem kell sokat várni az ételre.

10 értékelés
5 értékelés
10 városban járt
6 hasznos szavazat
2019. májusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2019. május 23. 18:25
Családi eseményeket ünnepeltünk múlt vasárnap hat és hároméves unokákkal. A hely kíváló volt, a zárt gyerek sarok animátor segítségével lehetővé tette, hogy a felnőttek zavartalanul élvezzék a nagyon finom ételeket. Mindenki elégedett volt a választott fogással, ízletesek és bőségesek voltak. A pincérek kedvesek és udvariasak, készek voltak extra kívánságok teljesítésére is.

4 értékelés
1 értékelés
5 városban járt
1 hasznos szavazat
Értékelt: 2019. május 23. 18:16
Második alkalommal jártunk a Hotel Aurum Family-ba. A személyzet kedves,segítőkész! Az ételek ízletesek,a választék elfogadható,bár az utántöltéssel gondok vannak,aki később megy már csak a maradékot szedegeti a desszertből,gyümölcsből! A felszolgálók túl nagy buzgalommal szedik össze a terítéket,szinte meg sem várják,hogy befejezd az étkezést!

11 értékelés
7 városban járt
4 hasznos szavazat
2019. májusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2019. május 23. 17:51
Rendkìvül hangulatos környezetben, a kerti helyiségben ünnepeltük meg egy barát szülinapját. Az ételek minősége jeles, szervírozása nagyon tetszettes. Nagyon ízlett a választott ételem. Kiszolgálás jó. Limonádéjuk pedig valóban az az ízvilágot adta vissza amilyent kértünk. Finom volt. Bármikor szívesen vissza megyünk oda.

1 értékelés
1 városban járt
Értékelt: 2019. május 23. 17:51
Férjemmel egy finom ebédet szerettunk volna elkölteni, de ezt kaptuk: langyos grizgomboc leves; igaz sok grizgomboccal,de azon kívul semmi nem volt benne csak sós víz. Remeltuk,hogy a pacalpörkölt sós burgonyával majd feledteti a gyenge levest,de amit kihoztak arra nincsenek szavak; valamilyen lecsôs alapban úszó,péppé főzött pacalcsíkok ;és most jön a lényeg!

25 értékelés
45 értékelés
50 városban járt
35 hasznos szavazat
32 feltöltött fotó
Értékelt: 2019. május 23. 16:31
Egyik utazásunk alkalmából pont Szarvason mentünk keresztül ebédidőben, így megálltunk ennél az étteremnél, mert jókat olvastam róla itt az oldalon. Nagyon elégedettek voltunk. Egy leves és 3 féle főételből lehet választani, és lehet kérni + feltétet 500 forintért. Mi éltünk is ezzel a lehetőséggel, mivel a leves addigra sajnos már elfogyott.

Keress bennünket a Google+-on!