Gyula bácsi étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg Gyula bácsi értékeléseit!

Olvasd el Gyula bácsi étterem értékeléseit!

Végre egy nyitva tartó éterem a városban! -

Kiskulacs Vendéglő Salgótarján

2019. júliusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. szeptember 17. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
A városban járva éttermet kerestünk, de a telefonos alkalmazás térképén egyiket sem találtuk nyitva. Utolsó lehetőségként ide is elmentünk, ami nekeünk el dugott helyen volt. Könnyű parkolni. Belépve hangulatos kis családi vendéglőnek néz ki. Kedves személyzet,csendes kis hely. Ételek széles választéka, nagyon jó ízben, egyedi igényt is azonnal teljesítik, nagyon finom és nagy adagot kaptunk.
Retró burger a belvárosban. -

Retro Burger Eger

2017. júniusban, családjával járt itt
Értékelt: 2017. augusztus 2.
Nyár elején kirándultunk a városban és a belvárosi séta közben találtunk a helyre. Egyből szemet szúrt az óriási burger amit meg is kóstoltunk. Különösebben jó íze nem volt rengeteg a káposzta benne, bár valamivel meg kellett tölteni. Az íze elment. Sajnos elég szűk a hely a cuccok lepakolásához is szúk a terep.
Mangó Beach a strand legjobb helye. -

Mangó Beach Balatongyörök

2017. augusztusban, családjával járt itt
Értékelt: 2017. augusztus 2. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Egy hetet töltöttünk településen és a strandon járva próbálkoztunk a legjobb helyet megkeresni. Azt hiszem sikerült is rátalálni, hiszen a strand legjobb helyén van, szép a kilátás és ami a lényeg nagyon jó a választék nameg a kiszoplgálás. Fiatalos hely fiatal hozzáértő személyzettel, az ételek gyorsan elkészülnek, ízletesek,közben jő zene szól és persze a WIFI ami ma már nem kellene hogy extra legyen, mégis sok helyen hiányzik.
Útszéli csárda bőséges kínálattal. -

Kerék Csárda Dunaföldvár

2017. júniusban, családjával járt itt
Értékelt: 2017. június 24.
Dunaújváros közelében kerestünk családi összejövetel céljából egy csendes helyet 15 főre. A neten találtunk rá. telefonos egyeztetés során minden részlettet sikerült megbeszélni. Előre leadtuk az igényeket az idő rövidsége miatt. Nem kellett csalódnunk! Minden a megbeszéltek szerint, nagyon finomak és bőségesek voltak mind a 2 személyes tálak, mind a frissen sült ételek.
2017. februárban, csoporttal járt itt
Értékelt: 2017. február 5.
Baráti társasággal, asztalokat foglava voltunk itt. Számunkra kicsit érdekes a megközelítése, de az első alkalom után már könnyen megy. Első ránézésre elég nemzetközi a csapat mivel egy kamionparkoló mellett található. Belül kicsit sötét, de tágas hely, széles választékkal találkozunk az ételek sokságával. 5 féle leves, 5 frissen sült válsztható.
Gyors ebéd a város szívében. -

Király Pizza Eger

2016. januárban, családjával járt itt
Értékelt: 2016. december 21.
Egri városlátogatáskor már többször is ettünk itt. Fiatalos gyorsétterem, közel sok iskolához a város szívében. Tetszik a hatalmas tévé, amin egy zenecsatorna szól. Pizzát és Gyrost ettünk ízlett mindkettő. Szivélyes a személyzet, mindenre gyorsan reagálnak, az árak is megfelelőek. Vállalnak házhozszállítást is mint minden pizzéria, de a helyi fogyasztókat is gyorsan kiszolgálják.
2015. júliusban járt itt
Értékelt: 2015. november 3. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Átutazóban jártunk a kisvárosban és útszéli hirdetőkön láttuk a reklámot. Első ránézésre diszkrét, csendes helynek tűnik nem volt nagy forgalom. 2 féle leves közül lehetett választani, amik elég szegényes tartalommal bírtak ugyanis alig volt bennük valami tartalom. 1 tésztaétel+ 4 féle húsos főétel 2 féle körettel. 1 megnevezhetetelen sütemény.
2015. júliusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2015. november 3. - 2 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Györökön nyaraltunk céges üdülőben. Szétnéztünk a strandon található büfék között, de úgy döntöttünk, hogy inkább kimegyünk. Ez az étterem tetszett a leginkább. Nem csalódtunk. Nagy ételválaszték, talpraesett személyzet. Nagyon finomakat ettünk és igazán nagy adagot sikerült kapni. Ami nem tetszett a mellékhelyiség kicsit messze volt, viszont nagyon tisztának találtuk.
Ebéd útközben. -

Ezüst Szekér Étterem Monor

2015. szeptemberben, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2015. október 28.
Monoron a 4-es főút közvetlen szomszédságában található egyszerű de nagyon korrekt hely. Régebben is étteremként működött, jártunk is itt és most kipróbáltuk űjra. Nagyon tiszta, csendes kis étterem. A személyzet nagyon udvarias, segítőkész, de az ételek választékával nem voltunk kibékülve. Ilyen svédasztalos éttermekben nagyobb felhozatal szokott lenni.
Jóllakás fillérekből. -

Csülök & Csülök Monor

2015. augusztusban, családjával járt itt
Értékelt: 2015. október 21. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
A 4-es főút Monori részén található a vendéglő az út mellett közvetlenül. Egy egyszerű mégis ötletesen elrendezett pulton lehet válogatni a 6 féle frissen a szemünk előtt elkészült húsok, a 2 féle leves és a sokféle kész étel közöt. Valamint desszert is van még. 990 forintért annyit ehet az ember amennyit akar, széles a kínálat akár vega ételből is.