Ancsuka étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg Ancsuka értékeléseit!

Olvasd el Ancsuka étterem értékeléseit!

2020. júliusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2020. július 11.
Nyaralásunk alkalmával jártunk az étterembe az unokákkal. Eddig csak kivülről ismertük a helyet, de most étkezésünk helyéül választottuk. A választék megfelelő volt, a kiszolgálás gyors, ugyan nem voltak sokan. Az ételek finomak voltak, az adag is megfelelő volt. A helyiség tiszta, a személyzet gyors volt. Meg voltunk elégedve. Biztos visszatérünk még.
2020. júliusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2020. július 11.
Unokákkal nyaraltunk a városban és hát jött az ebédidő megéheztünk. Helyfoglalásunk után rögtön ott termett a pincér, felvette a rendelést, és pár percen belül megkaptuk a kért ételt, ami nagyon gusztusos friss és finom volt.
Megvoltam elégedve a kiszolgálással, az étel izével. Biztos máskor is ezt az éttermet választjuk ha a városban járunk.
2019. szeptemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. szeptember 26.
Egy esős hétköznapon úgy döntöttünk hogy az éttermet választjuk, ahol menüt is felszolgálnak. Az étterembe érve kedves pincérnő fogadott, szinte azonnal felvette a rendelést, és pár perc múlva már asztalunkon gőzölgött a finom leves. A leves elfogyasztása után pillanatokon belül a második fogás is az asztalunkra került.
Egy vasárnapi ebéddel összekötöt wellnes -

Munkácsy Hotel étterme Békéscsaba

2018. decemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. január 9. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Egyik vasárnap döntöttünk úgy hogy a Munkácsy Hotel éttermébe fogunk ebédelni. Mivel tudjuk hogy van wellnes lehetőség is igy fürdéssel kezdtük, utána ebédeltünk. Az étterem tiszta és izléses, kedves figyelmesek a felszolgálók, nagyon finom izléses berendezés, és nagyon finom ételeket szolgáltak fel. Mindenkinek csak ajánlani tudom.
2018. márciusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2018. március 25.
Férjem születésnapját szerveztem meg titokban, ahova a bővebb család tagjai is meghivást kaptak. Egy külön terem állt rendelkezésünkre, ahol kényelmesen elfértünk. Voltak kisgyerekek is, akiknek volt tér. Leves és sültes tálat kértem. A leves nagyon finom volt, olyan házias. Isteni volt, mindenki csak dicsérte. A sültek is nagyon finomak,és izletesek és bőségesek voltak.
2018. márciusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. március 21. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Férjem 60. születésnapja adta az ötletet, hogy menjünk a CsabaParkba ebédelni. Tudtuk hogy szerdán svédasztalos ebéd van, ezért célzottan érkeztünk. Sokan voltak, de a pincér fiú azonnal odajött és megmutatta hol van szabad asztal. Kedvesen mosolygósan. A helyiség izléses, az ételek finomak voltak, ha valamelyik étel elfogyott, vagy kevés volt, már azonnal pótolták.
Barátnős ebéd -

Duna Döner Békéscsaba

2018. márciusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2018. március 21.
Barátnőmmel ültünk be az étterembe ebédelni. Ő volt már többször, igy meghivott kóstoljam meg a Kebabot. Nagyon izlett, bőséges volt és nem is drága. Ettünk mellé csokis mogyorós baklavát, ami nagyon finom volt, vittem is a férjemnek belőle. A hely tiszta, a kiszolgálás hibátlan. Biztos betérünk még a családdal is.
Ha éhes vagy, Stones. :-) -

Stones Pizzéria Békéscsaba

2017. októberben, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2017. október 19.
A megújult étterem igen modern kialakitása nagyon tetszett. Mivel többen érkeztünk, sültes tálat rendeltünk. Nagyon bőséges gusztusos és finom volt minden, meg se tudtuk enni mindet. A kiszolgálás gyors, és udvarias. Tisztaság mindenhol. Mindent a vendégért. Gyakran rendelünk házhoz szállitással pizzát is, amire néha sokat kell várni, főleg hétvégén,de izletes, finom.
Rosszul tettük hogy ide betértünk. -

Varga Csárda Mórahalom

2017. októberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2017. október 18.
Wellness üdülésre érkeztünk a városba. Mivel korábban érkeztünk mint ahogy a szállást elfoglalhattuk volna, betértünk ebédelni a Varga csárdába. Fél 1-kor érkeztünk. Való igaz sokan voltak, de volt szabad asztal, igy leültünk. 15 perc múlva meg is érkezett a pincér, felvette a rendelést. Nem tájékoztatott hogy sokat kell várni.
A nyaralás ebéddel kezdődik. -

Banyi Halászcsárda Berekfürdő

2016. augusztusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2016. augusztus 17.
Nyaralni mentünk Berekfürdőre, és mivel a vacsora a szállodába még soká volt, igy olyan helyet kerestünk, ahol van menü ebéd. Meg is találtuk a Halászcsárdát. A pincér hamar felvette a rendelést, ugyan nem voltak sokan. Az ételt is gyorsan kihozta, ami forró volt, izletes /Babgulyás, túróscsuszával/. Igaz ami igaz, hiányzott a tepertő.