Bizsu étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg Bizsu értékeléseit!

Olvasd el Bizsu étterem értékeléseit!

Bőséges volt a féladag is! -

Keszegsütő Nyíregyháza

2019. novemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. január 13.
Hétvégén ebédeltünk ebben az egyedi hangulatú, kis önkiszolgáló étteremben. Kis adag sűrű halászlevet és egy-egy kisebb méretű sült süllőt fogyasztottunk az érdekes nevű, de ízletes kulimáz salátával. Házi kenyér, bodza vagy málna szörp és finom rétes volt még a rendelésünkben. Izletes, finom volt minden, meg voltunk elégedve, talán az ár lehetne kedvezőbb, mert ennyiért csárdában, kiszolgálással is tudunk étkezni.
Itt spórolni nem tudsz! -

Anyukám Mondta Étterem Encs

2019. decemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. január 13.
A GPS segítségével könnyen megtaláltuk az eldugott helyen lévő éttermet. Asztalfoglalásunk nem volt, hétfòi nap lévén, karácsony hétében nem gondoltam, hogy szükséges. Sokan voltak az étteremben, szinte teltház volt, de sikerült egy szabad asztalt kapnunk. A berendezés inkább egyszerű, mint elegáns. Az étlapon átlagos, megszokott ételek szinte nem szerepeknek.
Ahol az édes káposzta is savanyú! -

Lorena Étterem Hajdúszoboszló

2017. áprilisban, a párjával járt itt
Értékelt: 2017. április 22.
Nagy pénteken tértünk be ebédelni az étterembe, mivel a tavalyi évben volt már jó tapasztalatunk. Ismét kedves, előzékeny kiszolgálásban volt részünk. A halászlé elfogadható volt, utána bőséges káposztás tésztát kaptunk, sajnos az édes káposzta savanykás volt. A rostos narancslé is savanyú volt, mintha forrásnak indult volna, mint a bor, nem tudtam meginni, ezt készségesen ki is cserélték.
Mindig betérünk, ha erre járunk! -

Sziget Csárda Tiszaújváros

2016. decemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2017. január 16.
Utazásainkat az Északi-Középhegységbe úgy igazítjuk, hogy ebédelni be tudjunk térni a Sziget Csárdába. A halászlében még sohasem csalódtunk, rendszeresen ezt fogyasztjuk. Ünnepekkor, grátisz - a tulajdonos hölgy saját készítésű, házias süteményeivel kínálnak meg. Olcsónak éppen nem mondható a hely, de mindig finomakat ettünk.
2015. decemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. január 2.
- Igaz, hogy karácsonykor szállóvendégként jártunk a hotelben, de mivel az egész szállodát a "konyha viszi" , ezért most ezt szeretném értékelni, illetve az egekig dicsérni! -Ízléses terítés,szép ünnepi dekoráció, kedves, udvarias, mosolygós személyzet! Minden este kellemes, halk szalonzene szólt a háttérben. - Minőségi előételek, isteni levesek, kitűnő sültek, príma édességek!
Vizezett karácsonyi halászlé -

Kemencés Csárda Hajdúszoboszló

2015. decemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. január 2.
- Több, mint 20 éve annak , hogy szinte minden évben legalább 1 alkalommal lelkes vendégei vagyunk a csárdának. Így történt ez 2015. 12. 24-én is, amikor nem csak az ünnepre, hanem a finom halászlére is ráhangolódtunk. Mint utóbb kiderült, kár volt! Amikor kihozta a pincér, már akkor láttam,hogy ez nem a megszokott minőség, mert nem piros, hanem narancs sárga volt a lé színe, nem sűrű, hanem átlátszó, kimondottan delikátos ízű.
Olyan, mint a mami konyhája! -

Bujtosi Bujdosó Étterem Nyíregyháza

2013. novemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2014. február 5. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
A belváros szélén található ez a családias hangulatú étterem. Frissen készült ízletes, házias ételek, szolid árak, folyamatos kedvezmények jellemzik az éttermet. Az adagokat inkább bőségesnek mondanám, mint átlagosnak. A kiszolgálás, gyors, kifejezetten udvarias és nagyon kedves. Az étterem berendezése a célnak megfelelő, barátságos, tiszta.
Igazi csárda hangulat -

Kemencés Csárda Hajdúszoboszló

2014. januárban, a párjával járt itt
Értékelt: 2014. január 21.
Már a magyaros, rusztikus berendezés hangulata magával ragadó. Soha nem hagyjuk ki, ha Hajdúszoboszlón járunk. Szinte mindig halászlevet eszünk, amiben még nem csalódtunk. A felszolgálók kedvesek, gyorsak. Korábban citera zene is volt, akkor mindig olyan sokan voltak, hogy előre kellett asztalt foglalni. A kenyérlángost is kipróbáltuk már, diétázóknak nem ajánlatos!
2013. áprilisban, a párjával járt itt
Értékelt: 2014. január 21. - 4 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Amikor kirándulásaink során a 35-ös úton haladunk, sohasem hagyjuk ki a Sziget Csárdát. Étlap nélkül rendelünk, mert minden esetben a már szokásunkká vált halászlét és túrós csuszát fogyasztunk. Választásunkat soha nem bánjuk meg, mert az étel minősége és íze mindig kiváló! Az adag olyan bőséges, hogy az meghaladja az egy személyes adagot.
2014. januárban, a párjával járt itt
Értékelt: 2014. január 17. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Az étteremben többször jártunk a párommal, bármilyen ételt választunk, az mindig kitűnő, a szakács folyamatosan remekel! A felszolgálók udvariasak, segítőkészek és gyorsak.
A vasárnapi menű hagyományos, magyaros és nagyon finom! Igazán kellemes hely, mindenkinek csak ajánlani tudom!