kition étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg kition értékeléseit!

Olvasd el kition étterem értékeléseit!

kition hajdúszoboszlói értékelései

2016. májusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. augusztus 9. - 2 látogató hasznosnak vélte az értékelést
A Mátyás Király Szállodában megszállva a félpanziós étkezést itt az étteremben vettük igénybe. Örömteli, hogy a reggelinél választani lehetett a teljes kiőrlésű és rozsos pékárukból, többféle egészséges kenyérféle szerepelt a kínálatban. Az esti étkezésnél remekül osztották el a választékot,a 4-5 féle főételből mindig volt vörös hús és szárnyas is, köretként pedig párolt zöldség vagy salátaféle bővítette a választékot.
Vadas menü a strandon -

Kerék Csárda Hajdúszoboszló

Értékelt: 2016. augusztus 9. - 2 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Hajdúszoboszlói nyaralásunk utolsó napján a strandon ebédeltünk hazaindulásunk előtt. Végignézve a tucatnyi étterem kínálatát, az itt kapható vadas menüre esett a választásunk. A menü fácánlevesből és vaddisznó pörköltből állt. A leves szép nagy tál, kissé az orjalevesre hasonlított az íze. A vaddisznó pörkölt menüsen kis adag, de finoman volt elkészítve, 1190 Ft-ot fizettünk egy menüért.
Kissé drága étterem remek kiszolgálással -

Lorena Étterem Hajdúszoboszló

Értékelt: 2016. augusztus 9. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Hajdúszoboszlói nyaralásunk második estéjét töltöttük itt, az ittjártam. hu oldalt olvasva jött az ötlet a kipróbálására. Az étterembe lépve rögtön kedves fogadtatásban részesültünk, a kiszolgálás végig nagyon színvonalas volt. Az étlap elég rövid, összesen két csirkehúsos főételt tartalmazott, nejem nehezen tudott választani, és a választása sem jött be.
A legjobb vacsora Hajdúszoboszlón -

Szilfa Étterem Hajdúszoboszló

Értékelt: 2016. augusztus 2. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Hajdúszoboszlói nyaralásunk utolsó vacsoráját költöttük itt el, és talán ez sikerült legjobban. A központi helyen levő, kissé zsúfolt étteremtől kissé tartottunk, de pozitívan csalódtunk. Ez az az étterem, ami Hajdúszoboszlón leginkább követi a divatos gasztro trendeket. A tálalás ötletes és egyéni, a választék olyan, hogy mindenki megtalálja a kedvére valót.
Megbízható, kellemes, kissé átlagos kávézó -

Sétány Kávézó Hajdúszoboszló

2016. júliusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. augusztus 2.
A Mátyás király sétányon található kávézó egy fagylaltozás erejéig próbáltuk ki hajdúszoboszlói nyaralásunk során. A fagylaltválaszték jó átlagos, az ára gombóconként 230 Ft, mint a környék többi fagylaltozóé is, mintha megállapodtak volna ebben az árban. Kissé lassan került elő a kiszolgáló hölgy, de végül is kedvesen szolgált ki minket, a fagyi finom volt, de nem különleges.
Kulturált pálinka fogyasztás -

Spirit Pálinkázó Hajdúszoboszló

Értékelt: 2016. augusztus 2. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
A honlapon olvasva jött az ötlet a hely kipróbálására, így elsétáltunk először előtte anélkül, hogy feltűnt volna. Belépve egy rendkívül stílusos, elegáns hely fogadott minket, udvarias, és szakszerű kiszolgálással. Még két este visszatértünk, így összesen vagy tíz féle pálinkát kóstoltunk meg, legjobban az újfehértői ágyas fürtös meggy pálinka ízlett.
Remek csárda, pompás kakaspörlölt -

Kemencés Csárda Hajdúszoboszló

Értékelt: 2016. augusztus 2. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Hajdúszoboszló fő utcáján fekszik az étterem, korábban, mikor félpanziós ellátással voltunk, sokszor elsétáltunk előtte. Most eljött az idő a kipróbálásra, és szerencsére cigányzene sem szólt. Egy kisebb falumúzeumot be lehetne rendezni az étterem berendezési tárgyaival, a 100 évvel ezelőtti paraszti élet használati tárgyai között fogyasztottuk a vacsorát.
Értékelt: 2016. július 29. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
A Levendula hálózatot már Budapestről ismerjük, így a honlapot olvasva jött az ötlet, hogy fürdő közelében található a fagyizót kipróbáljuk. Hajdúszoboszló legdrágább fagylaltja, a cukormentes fagyi 280 Ft. Súlyra megy a kenés, de nem mérik le, elég kicsi is az adag. A fagylalt minősége egyébként valóban átlagon felüli, a sorállás ellenére a kiszolgálás gyors volt, a tömeg miatt nyilván gépies.
2016. júliusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. július 29.
Egyik este tértünk be a borozóba, ami a Mátyás király sétányon található. Nyár este itt óriási buli hangulat van, a gépjármű forgalom elől lezárt utcán hömpölyög a tömeg, jól esett leülni egy pohár borra. A Varga Pincészet borai vannak többségben a kínálatban, egy-két drágább és jobb tétel is van, de a hely nem a drága és csúcsminőségű borokról szól, nem is arra van itt igény.
Közepesnél valamivel jobb -

Admirális Halászcsárda Hajdúszoboszló

Értékelt: 2016. július 29. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Hajdúszoboszlói nyaralásunk első estéjén tértünk be az étterembe, a hasonló tulajdonosi körhöz tartozó szállodában hallottunk először róla. Külső megjelenése viszonylag szép, elő zene szólt az étteremben, ami inkább hátrány volt mint előny. Az étlap nem túl hosszú, és arról is hiányzott néhány tétel,de azért sikerült választani: előételként haltepertő, gombaleves, majd csirke nyárs és csülkös csirkemell következett.