kition egyéb értékelései

Lájkold vagy oszd meg kition értékeléseit!

Olvasd el kition egyéb értékeléseit!

kition értékelései

2018. szeptemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. október 2.
Az Őrség legemblematikusabb helye ez a skanzen, az őrségi hagyományok leginkább Szalafőn tekinthetők meg, a turizmus is erre a településre fókuszál leginkább, ez a legtipikusabb szeres település. A skanzen szépen berendezett, elég informatív, de aki járt már skanzenben, annak túl sok újdonsággal nem szolgál.
2018. szeptemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. október 2.
Őrségi nyaralásunk során hazafelé menet Szentgyörgyvölgyön át vitt az utunk, és megálltunk megnézni a református templomot. Szerencsére a templom nyitva volt, és némi önkéntes adomány fejében meg tudtuk csodálni méltán híres mennyezetét, melyet helyi mesterek festettek. Páratlan a maga nemében, más mint a barokk katolikus templomok, de a puritán református vagy evangélikus templomokhoz képest is kissé más.
2018. júliusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. szeptember 27. - 3 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Nyáron 5 napot töltöttünk Gyopárosfürdőn, minden nap felkerestük a strandot is, a szállodai szobánk ára tartalmazta a mindenhova érvényes belépőt. Kulturált, rendezett strand, hangulatos gyógymedence, szép kiszolgáló létesítmények, pompás szauna park, hatalmas úszómedence, és minden kapható, mi szem-szájnak ingere. Jó ötlet a sószoba, minden nap felkerestük ezt is.
Szép strand , de kicsit többet vártunk -

Lenti Termálfürdő és Szent György Energiapark Lenti

Értékelt: 2018. szeptember 27. - 2 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Őrségi pihenésünk során kerestük fel a strandot. A belépő nem túl olcsó, nyugdíjas jegy csak kedden van. Ehhez képest nem túl nagy szám, a külső részen volt egy gyógyvizes medence, egy úszómedence és egy normál vizes élménymedence. A külső csúszdás rész zárva tartott. Az energia park hangulatos, kérdés hogy ténylegesen mennyit ér, én különösebben semmit nem éreztem.
Csodás kis templom -

Szentháromság Templom Velemér

Értékelt: 2018. szeptember 23. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Őrségi kirándulásunk során kerestük fel ezt az Árpád korban épült templomot. Egész nap nyitva van, egy idősebb hölgy fogadott, aki kimerítő tájékoztatást adott a templom történetéről és értékeiről. A pár száz forintos belépőt abszolút megérte. A templom gyakorlatilag eredeti állapotában látható, igazi középkori hangulatot áraszt, csak az a nagy kár, hogy a templomot körülvevő fák miatt már nem látható a fény játéka a napéjegyenlőségek idején.
2018. júniusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. június 19.
Kedvenc váram a Sárvári Vár, olasz bástyáival egészen szép állapotban maradt fenn. A közelben nyaralva nem hagyhattuk ki ismételt meglátogatását. A múzeum két részre osztható, a huszár kiállításra és a hagyományos régi bútorokkal berendezett szobákra és termekre. Mindkettő kellően érdekes, a bemutatáshoz a modern technika vívmányait ( video,.
Szép novemberi nap egy remek fürdőben -

Paskál Strandfürdő Budapest

2017. novemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2017. november 23. - 3 látogató hasznosnak vélte az értékelést
A Zsigmondy kártyához idén kaptunk egy ingyen belépőt a Paskál Fürdőbe, ezért eljöttünk meglátogatni egy napos novemberi hétköznap. Munkanap ellenére viszonylag sokan voltak, és nem külföldi turisták, hétvégén nem lehet könnyű helyet találni az ingyenes parkolóban. A fedett rész nemrég készült el, gyógymedence, termál medence, tanmedence, több féle szauna és gőzfürdő van benne.
2017. novemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2017. november 12. - 2 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Tengelici nyaralásunkból hazafelé tértünk be e romkertet megtekinteni, a szálloda ajánlati listáján szerepelt a környék látnivalói között, egyébként nem hallottunk róla. Dunakömlőd egyetlen nevezetessége a falun belül sehol nincs kitáblázva, a halászcsárda sokkal jobban promotált. Csak az interneten levő térkép segítségével találtuk meg, mi voltunk az egyetlen látogatók.
hatalmas arborétum, kellemes hajózás -

Szarvasi Arborétum Szarvas

2017. szeptemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2017. szeptember 9. - 2 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Cserkeszőlői nyaralásunk során kerestük fel az arborétumot. Hatalmas gyűjtemény, korrekt tájékoztató táblák, deaki nem botanikus, annak kissé unalmas, nincsenek igazán kiemelve a rendkívüli ritkaságok. Mindenért külön kell fizetni, a Mini Magyarország parkért, de még az üvegházért is.
2016. augusztusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2017. augusztus 15. - 2 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Tavaly nyáron Hajdúszoboszlón töltöttük a nyári szabadság egy részét, nappal a strandon voltunk kint. Korábban, amikor tavasszal pihentünk Hajdúszoboszlón,zárva volt, körbesétálva ámultunk a nagyságán. Most az döbbentett meg, hogy a hatalmas méretei ellenére zsúfolt volt. Vasárnap délután kezdtük meg a nyaralást, a tömeget betudtuk a hétvégének, de másnap is alig tudtuk letenni a törülközőket.