Minden fogás nagyon finom, gusztusos. Minden nagyon ízlett. Itt mindenki talál fogára valót. A wellness Pazar. Kényelmes pihenőágyak, finom koktélok. Csend, és nyugalom. Mindig minden patyolat-tiszta. A szauna szeánszok felejthetetlenek. A Gyógyfürdőben érdemes minden medencét kipróbálni. Tökéletes ellazulás. A masszázs medencék igazi élményt nyújtanak. Nagyon pozitív, hogy ugyan a wellnessbe külső vendégeket is fogadnak, de kizárólag csak akkor, ha nincs teltház. Így sosincs tumultus, mindig lehet találni pihenőágyat. De be kell számoljak a negatív tapasztalatokról is. SZOBA:
Deluxe szobát foglaltunk-melyre a következőket ígérik: Választhat parkettával vagy szőnyeggel felszerelt, nyugati vagy keleti fekvésű szobáink közül. Valamennyi szobánk erkélyes, így csodás kilátása nyílik a közeli dombokra vagy a szálloda kertjére. -Nem választhattunk. És a kilátás sem felelt meg a leírásnak. "Tea és kávé bekészítés. Ebből a tea elmaradt, annak ellenére, hogy szóltunk is érte. Azzal magyarázták, hogy ez nem tartozik a szoba felszereltségéhez. A szálloda főoldalán nem ezt írják. A magyarázkodás helyett gyorsan pótolni kellett volna. Wellness:
A szabadtéri élménymedence egész évben nyitva van,legalábbis a leírás szerint. Valóban nyitva van,DE:
A felújítás előtt télen ez a medencerész le volt takarva egy sátorral. Esztétikailag ekkor nem a legszebb volt, viszont a medencékben jót lehetett lazulni. Az utóbbi 4 évben gyönyörűen fel lett újítva. Esztétikus kis gomba alakú tetők kerültek a medencék felé. Viszont nincs megoldva a víz hőfoka. Nagyon hideg. Legalább 10-15 fokkal melegebb víz kellene bele, így hiába üzemel egész télen, a medencék mindig üresen kongtak. Élvezhetetlen a hideg víz miatt. Ezt azért jó lenne korrigálni, mert így én például átverésnek érzem a folyamatos nyitvatartást. Így a wellness részen tulajdonképpen a belső úszómedence és az egy darab kicsi melegvizes medence használható. A külsőbe senki nem ment bele a jéghideg víz miatt. Pedig lett volna rá igény. A megújult Törzsvendég program is von maga után némi kívánnivalót. Más szállodákban a törzskártya olyan kedvezményeket ad, amit a vendégek szívesen felhasználnak. Pl. végösszegből levonható árak. Plusz ingyenes éjszaka,stb. Itt eléggé be van határolva a felhasználhatóság. Ráadásul a megérkezéskor már meg kell mondani, hogy mire akarom felhasználni. Honnan tudjam előre? És erről nem tájékoztattak a becsekkoláskor
Bejelentkezés: -A bejelentkezéskor két tanuló fogadott bennünket. Szinte semmit nem tudtak. Sem a bejelentkezési folyamatot, sem a kérdéseinkre a választ. Hogy pl. mit merre találunk a szállodában, a nyitvatartásokat. Konkrétan semmit. Csak vihogtak. Kb. 10 perc múlva, végre odajött egy hozzá értő recepciós, aki végre segített a szoba elfoglalásában,felvilágosítást adott a szállodáról. Ezeket a diákokat jobban fel kellene készíteni ezekre a feladatokra, mielőtt élesben bevetik őket. A vacsoránál azt tapasztalatam, hogy vannak kedvenc vendégek, akiket a pincér hamarabb, kedvesebben, és gyorsabban kiszolgál. Az első este kb 20 percig kellett várni ,hogy valaki felvegye a rendelést-úgy, hogy a jelzésre odajött az idősebb pincér, és közölte, hogy ő nagyon leterhelt, küldi a kollégáját, majd ebben a pillanatban az általa jobban kedvelt, szomszéd asztalhoz akkor érkező társaságot azonnal kiszolgálta. Minket csak akkor,amikor ezt szóvá tettem. És mégegy: Aki csak teheti hétvégén menjen, ne hétköznap, mert olyankor sokkal kevesebb szolgáltatás jár. Összegezve:
Szeretjük ezt a szállodát, tervezzük még,hogy eljövünk máskor is, de azért van még mit korrigálni, hiszen a négy csillag superior szint jó, ha nemcsak az árakon, hanem a minőségi szolgáltatásokon is meglátszik.