adriatic étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg adriatic értékeléseit!

Olvasd el adriatic étterem értékeléseit!

adriatic hévízi értékelései

Mindennap finomat ettünk . -

Tavirózsa Étterem & Vadászpince Hévíz

2018. áprilisban, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. április 27. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
A Napfény hotel-ben laktunk , és ez is a partner étterem egyike volt ahol az ebéd kuponokat be lehetett váltani . Öt étteremből lehetett választani , de mi véletlenül ezt választottuk , és nem csalódtunk . Háromszor ettünk az étteremben , mindig menüt . Négyféle levesből , és 15 féle főételből lehetett választani , tetszés szerint,mindössze 1190 Ft-ért , és az adagok is nagyok voltak.
Kései menű -

Kocsi Csárda Hévíz

2018. áprilisban, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. április 23.
A Napfény hotelben laktunk , és ez is egyike a partner étteremnek , ahol a szállodai kupon ellenében vacsorázni , vagy ebédelni lehet . Egyik alkalommal, a Tófürdőről hazamenet, kis kerülővel mentünk ide vacsorázni . Öt óra, és fél hat között értünk oda , és mondtuk a pincérnek , hogy a kapott tikettel szeretnénk enni .
2016. októberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. november 14.
Hévízen jártunk , és szerettünk volna ebédelni . Most már mindenhol , és egyre több helyen kínálnak ebédidőben menűt . Itt is így volt , bementünk . Hangulatos hely , eléggé tele volt , de jutott asztal . Nyáron jobb ,mert van egy hatalmas terasz , de ahhoz most hideg volt . Itt is többféle levesből , illetve második fogásból lehet választani .
Menű a Gyöngyvirágban -

Gyöngyvirág Étterem Hévíz

Értékelt: 2016. november 14. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Mint a címből is kiderül , csak egy menűre tértünk be . Most voltunk másodszorra Hévízen , és először is itt ebédeltünk, így adott volt , hogy újra ide térünk be . Leves , második , és desszert mindössze 1000 forint per fő . Háromféle leves, 9-10 féle főétel , és háromféle desszertből lehet választani .
2016. októberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. november 10.
Elsétáltunk Egregyre , mert mondták , hogy erre borospincék vannak . Tényleg így van , egyik a másik után . A hegyoldalra épültek , körülöttünk gyönyörű panoráma . Csak borozgattunk , egy zsíros "deszka" mellett . Nagyon finom bort kaptunk , a kenyér hagyott némi kivánnivalót magaután . Azon csodálkoztam , hogy tudnak vidéken ilyen rossz zsírt találni .