adriatic - Városok

Lájkold vagy oszd meg adriatic értékeléseit!
adriatic értékelései Hévízen
38. helyezett
Tavirózsa Étterem & Vadászpince
2 értékelés
Értékelt: 2018. április 27. - 1 látogató hasznosnak vélte
A Napfény hotel-ben laktunk , és ez is a partner étterem egyike volt ahol az ebéd kuponokat be lehetett váltani . Öt étteremből lehetett választani , de mi véletlenül ezt választottuk , és nem csalódtunk . Háromszor ettünk az étteremben , mindig menüt . Négyféle levesből , és 15 féle főételből lehetett választani , tetszés szerint,mindössze 1190 Ft-ért , és az adagok is nagyok voltak.
18. helyezett
Kocsi Csárda
25 értékelés
2018. áprilisban, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. április 23.
A Napfény hotelben laktunk , és ez is egyike a partner étteremnek , ahol a szállodai kupon ellenében vacsorázni , vagy ebédelni lehet . Egyik alkalommal, a Tófürdőről hazamenet, kis kerülővel mentünk ide vacsorázni . Öt óra, és fél hat között értünk oda , és mondtuk a pincérnek , hogy a kapott tikettel szeretnénk enni .
78. helyezett
Napsugár Apartman
1 értékelés
Értékelt: 2018. április 23. - 1 látogató hasznosnak vélte
Az apartmanok a Napsugár hotel-en belül találhatók Hévíz külvárosában, csendes utcában , a Tó-fürdőtől kb 300 m-re . A centrumtól kb 450 m-re . Mi a párommal a harmadik emeleten laktunk , szerencsére van lift . Előszoba, gardróbbal , fürdőszoba káddal ,minikonyha, hűtővel , mikróval, kétlapos rezsóval, kenyérpirítóval, kávéfőzővel , és edényekkel felszerelve .
1. helyezett
Liget Étterem & Pizzéria
13 értékelés
2016. októberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. november 14.
Hévízen jártunk , és szerettünk volna ebédelni . Most már mindenhol , és egyre több helyen kínálnak ebédidőben menűt . Itt is így volt , bementünk . Hangulatos hely , eléggé tele volt , de jutott asztal . Nyáron jobb ,mert van egy hatalmas terasz , de ahhoz most hideg volt . Itt is többféle levesből , illetve második fogásból lehet választani .
4. helyezett
Gyöngyvirág Étterem
12 értékelés
Értékelt: 2016. november 14. - 1 látogató hasznosnak vélte
Mint a címből is kiderül , csak egy menűre tértünk be . Most voltunk másodszorra Hévízen , és először is itt ebédeltünk, így adott volt , hogy újra ide térünk be . Leves , második , és desszert mindössze 1000 forint per fő . Háromféle leves, 9-10 féle főétel , és háromféle desszertből lehet választani .
39. helyezett
Reblaus Grill és Borozó
1 értékelés
2016. októberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. november 10.
Elsétáltunk Egregyre , mert mondták , hogy erre borospincék vannak . Tényleg így van , egyik a másik után . A hegyoldalra épültek , körülöttünk gyönyörű panoráma . Csak borozgattunk , egy zsíros "deszka" mellett . Nagyon finom bort kaptunk , a kenyér hagyott némi kivánnivalót magaután . Azon csodálkoztam , hogy tudnak vidéken ilyen rossz zsírt találni .
Értékelt: 2016. november 10. - 1 látogató hasznosnak vélte
Másodszor jártunk a szállodában . Először három éjszakát , most ötöt . Ez egy gyógykúra volt . Előtte alaposan szétnéztem máshol is , de ár-érték arányban ez felülmúlja mindegyiket. Tudom hogy retró , ezen dolgoznak is folyamatosan . A mi szobánkban is szép új bútorok voltak , Tisztasága is megfelelő volt . A szálloda étterme híresen finom, a városban.
2015. decemberben, családjával járt itt
Értékelt: 2016. május 3. - 1 látogató hasznosnak vélte
Ezen a helyen töltöttük az első karácsonyt , amikor nem otthon ünnepeltünk . Elkezdtem a neten nézelődni , de nagyon izgatott a Hévízi-tó, aminek télen is meleg a vize . Már sokat hallottam róla , milyen jó hatással van a reumatikus betegségek megelőzésében . Kértem több portálról ajánlatot, és a szállásvadász adta a legkedvezőbbet .
2014. decemberben, családjával járt itt
Értékelt: 2015. január 17. - 3 látogató hasznosnak vélte
2014 karácsony töltöttük a hotelben, a családommal . Személyzet kedves, szolgálatkész, udvarias, figyelmes volt . Szép kilátású szobát kaptunk, tóra nézőt . Ételek kiválóak voltak . hotel a magassága miatt mindenhonnan jól látszik. " Könnyű hazatalálni ". Központi helyen van a belvárosban. Nagyokat sétáltunk a környéken. A tóban télen is nylínak a tavi rózsák .