ZigZag étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg ZigZag értékeléseit!

Olvasd el ZigZag étterem értékeléseit!

ZigZag szombathelyi értékelései

Itt is szögletesek a fánkok -

The Box Donut Szombathely

2018. júliusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2019. február 20.
Szombathely főutcáján, a belvárosban az Iseum Múzeum mellett található ez a fánkozó, amelyet már Budapestről ismertünk, a fővárosban 2 egységük van, egyik a lakóhelyünk közelében, a Nyugatinál. De a Bazilikánál az édesség fesztiválon is találkoztunk a standjukkal. Szóval mondhatjuk, hogy egy lánc, a maga 3 egységével.
Szervezetlenség -

McDonald's Szombathely

Értékelt: 2018. szeptember 4.
Központi elhelyezkedésű Meki a belváros szívében, a Fő téren. A forgalomhoz képest bent kevés az asztal és az elrendezés sem túl szerencsés. 5 fő részére nem találtunk olyan helyet, ahol kényelmesen le tudtunk volna ülni és elfértünk volna a tálcákkal együtt. Igaz, van terasz kint, de éppen zuhogott az eső. A gyerekek miatt mentünk be, Happy Meal menüt vettünk nekik.
12 egy tucat kínai hervasztó beltérrel -

Kínai Nagyfal Étterem Szombathely

Értékelt: 2018. szeptember 4.
A Savaria Fesztivál idején az egyik legforgalmasabb helyen lévő kínai önkiszolgáló gyorsétterem - Fő téren - ügyesen kitelepült az ételpultokkal az utcára a kirakodóvásár egyéb standjai sorába. Ugyanazokat a generálszószos csirkedarabkás előre elkészített ételeket készítik, mint országszerte a legtöbb kínai gyorsbüfében.
Késő este, ha megéhezel -

Basarili Kebab Szombathely

Értékelt: 2018. szeptember 4.
Szombathelyi hosszú hétvégénk idején jártunk itt, mivel a szállásunk és a belváros közötti útvonalon éppen útba esett. Késő estig nyitva tartanak, nemcsak a Savaria Fesztivál idején. Az utcában ingyenes parkolási lehetőség, az utca mindkét oldalán.
Nagy adagok, retró környezetben -

Május 1 Söröző & Étterem Szombathely

2018. augusztusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2018. augusztus 27.
A PTE ETK szombathelyi karával szemben, egy nagy parkban található teraszos söröző és étterem. Ajánlás alapján és a közelség miatt tértünk be ide ebédelni. A teraszon "civil" nyári ruházatban üldögélő fiatalokról kiderült, hogy ők alkotják a személyzetet, rajtunk kívül más vendég nem volt, később érkezett még egy fiatalember enni.
Kerti grill szivárvánnyal -

Tóvendéglő Szombathely

2016. augusztusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2017. április 16.
Szombathelyen nyaraltunk a családdal, a Kalandvárosban töltött játszóterezés után kerestünk a közelben éttermet. Mivel az étterem belső részében 2 esküvőt is tartottak aznap este (a földszinten, illetve az emeleten), így csak a teraszon tudtak helyet biztosítani, de ez nem volt probléma számunkra.
Családi ebéd túrógombóccal -

Gekko Pub Szombathely

2016. augusztusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2016. szeptember 4.
A Savaria Karneválon jártunk Szombathelyen egy hosszú hétvégén a családdal, ez volt az első látogatásunk a városban, ahonnan szép emlékekkel, sok élménnyel tértünk haza. A belváros és a szálloda közötti gyalogos útvonal mentén éppen utunkba esett a Gekkó étterem, s mivel a korábbi napokon is láttuk, hogy mindig elég sokan ülnek itt, bíztunk benne, hogy jó hely lesz.
2016. augusztusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2016. augusztus 30.
A Pelikán Park Hotelben szálltunk meg, így a reggelit a Pelikán Villa Étteremben fogyasztottuk el, amely közös telken található a szálloda épületével, de külön épületrészben. Reggelit 10 óráig szolgálnak fel, de nem okozott gondot, hogy nem sikerült 10-ig elhagynunk az éttermet, és az ételeket sem kezdték el látványosan elpakolni.