DEndre étterem értékelései

11919

Lájkold vagy oszd meg DEndre értékeléseit!

Olvasd el DEndre étterem értékeléseit!

DEndre értékelései

Elmegy, épp hogy belefér a "jó" kategóriába -

Mezcal Mexikói Étterem Budapest

2017. novemberben, barátokkal járt itt
Értékelt: 2018. október 13.
A Mezcal nevű éttermet már néztük egy ideje, míg végül tavaly novemberben sikerült egy jóbarátommal ide is beülni. Némi hezitálás után egy két személyes Mezcal tálat kértünk (7200 ft), volt rajta sajtos quesadilla, csirkés burrito, tikal sertés, vaslapon sült csirkecomb file, részeges bab és mexikói vegyes köret, avokádókrém, tejföl, jalapeño paprika, csípős chipotle szósz és friss kockázott paradicsom – az étlap szerint.
Gyengécske desszertek, fősodratú konyha -

Nika Étterem Budapest

Értékelt: 2018. október 13.
A Nika étterembe ebéd után ültem be két barátommal beszélgetni, de ha már ott voltunk, akkor rendeltünk némi desszertet. Tiramisut és somlóit. Nagy adagot adtak az egyébként szépen tálalt középszerű, izgalommentes somlóiból. Nagyobb probléma a másikkal volt. Mascarpone helyett magyarán valami cukrászati krémet kaptunk rengeteg száraz piskótával.
Átlagos falusi kocsma -

Cirio Presszó Ökörítófülpös

2018. augusztusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. október 13.
A Csengersimai határátkelő és a Mátészalka utáni autópályafeljáró között az út áthalad tán 7-8 falun. Ezek egyike Ökörítófülpös, melynek van egy átlagos kocsmája, a Cirio. Az italfelhozatal totál kommersz, de még a kommersz vonalon belül is szegényes, Borsodi minden mennyiségben (ez talán a leggyengébb számon tartott, Magyarországon nagy mennyiségben gyártott nagyipari sör, itt korsója 280 ft), üveges Staropramen csak barna van, ebből kértem egy üveggel (365 ft), a párom szereti a barna sört.
Értékelt: 2018. október 12.
A tavaly decemberben több ízben is sikerült eljutni a fővárosba, háromszor vagy négyszer, s minden alkalmat megragadtam, hogy jó helyeket kipróbáljak. December 22-én voltunk egy barátommal végre valahára a Kollázs nevű étteremben, ami egyszerűen pazar volt, persze nem is számítottunk másra. Ebédmenüt ettünk, 5400 ft volt + 12% felszolgálási díj, de megérte.
Értékelt: 2018. október 12. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
A Kao Hom nevű helyre a Magyar Konyha Top 10 hívta fel a figyelmem, el is mentünk első adandó alkalommal, tavaly az év vége felé. A galérián ültünk le a pöttömnyi kis helyen. Ettünk egy Tom Yum (1050) levest, mely sem tejszínes nem volt, sem karakteresen kókusztejes, de hát ki tudja, még az is meglehet, hogy így autentikus, elvégre nem jártam még thaiföldön.
Elég jó kis hely -

Typo Bar Budapest

Értékelt: 2018. október 12.
A Typo bár hangulatos kis hely a Blaha bisztró avagy másik nevén Lam Ahn Pho mellett. Miután jót ettünk ezutóbbiban bementünk még inni egy kicsit a Typoba. A kínálat jó része kommersz, de akad pár jó tömény és bor. Rendeltünk 2 cl Bushmills Blacket (570), egy pohár Soproni IPAt (450), egy deci Laposa frisset (400), egy pohár Hoogardent, 990 ft- ez eléggé elszállt díjszabás.
Kifejezetten jó vietnámi -

Lam Anh Pho Budapest

Értékelt: 2018. október 12.
A Lam Ahn Phoba három jóbarátommal ültünk be tavaly az év vége felé. Nem sok ember volt bent, a beltér elég egyszerű. Rendeltünk a széles választékot nyújtó, fotókkal illusztrált étlapról némi hezitálás után többféle rákot, pho levest, Tom Yum levest, nyárson sült csirkét valamint tavaszi tekercset.
Kifejezetten jó söröző, ételben van hova fejlődni -

Rizmajer Sörház Budapest

Értékelt: 2018. október 11.
Tavaly a Pannon Borkarácsony nevű kiváló rendezvény alkalmából felutaztunk Budapestre s persze a borkóstoló előtt kell egy kicsit melegíteni is. Az egyik ilyen bemelegítőnek szánt egység volt a Rízmajer, ahol ezúttal ettünk is hamburgert és kenyérlángost. Ételeink jóindulattal átlagosnak mondhatók voltak, sokkal jobb burgerekhez szoktunk az utóbbi években, s a kenyérlángos sem hatott meg különösebben.
Korrekt vietnámi -

Bao Nam Pho Budapest

Értékelt: 2018. október 11.
A Pho Bao Namba véletlenül akadtunk bele, a Pinsa volt a célpont. A pho bárokban nem ritka, hogy a komfortfokozat igen alacsony, a beltér parányi, itt is így volt. Kértünk hárman tavaszi tekercset, phot és dimsumot. Kértünk még egy kis plusz zöld koriandert, de nem kaptunk. Az ízek jók voltak, bár a dimsum mirelitnek tűnt, összességében megadom ezért a 4 pontot.
Kissé túlárazott kávézó, reggeliző -

SuWu Budapest Budapest

Értékelt: 2018. október 11.
Tavaly az év utolsó napján egy jóbarátommal az ÉS bisztróba igyekeztünk, s úton a célunk felé akadtunk bele a Suwu nevű reggelizőbe. Az új hullámos egységek dizájnjával találkoztunk belépve, őszintén szólva, kedveljük is ezt a belteret. A galérián foglaltunk helyet, már nem emlékszem pontosan, mit ettünk, frissen préselt narancslét meg kávét ittunk s mintha croissant lett volna a rendelés.