DEndre étterem értékelései

11919

Lájkold vagy oszd meg DEndre értékeléseit!

Olvasd el DEndre étterem értékeléseit!

DEndre orosházi értékelései

Átlagos kocsma -

Caffé Sempre Orosháza

2015. októberben, barátokkal járt itt
Értékelt: 2016. június 19.
A Sempre nevű bárba a botrányosan gyenge Burger shop után néztünk be tavaly a békéscsabai kolbászfesztivál előtt. Ez sem volt valami különleges élmény. Egyszerű kommersz kocsma, meglehetősen jellegtelen beltérrel. Nagyipari sörök, BB borok s pár Frittmann tétel, ezek közül választottuk mi a rosét, amit meglehetősen igénytelen retro pohárban szolgáltak fel, szerencsére hidegen.
2016. júniusban, egyedül járt itt
Értékelt: 2016. június 19.
A Lipóti pékségben ezúttal kétféle csigát vásároltam, kakaósat, továbbá egy sósat, meg nem mondom már, hogy mivel volt ízesítve, talán sajtos-pizzás volt. Egyik sem volt rossz, de kiugró sem, jóindulattal 4 pont. A kenyér inkább erőssége a helynek. Meg néhol - mint például a Lövőház utcában - a hangulat. A választék kisebb, mint másutt.
Átlagos pékség friss áruval, kedves kiszolgálással -

Európa Pékség Orosháza

2016. júniusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2016. június 18.
Az Európa pékségbe a minap néztünk be, miután az orosházi piacon vettünk némi remek friss tepertőt. Másikunk meg savanyúságot, kolbászt. Poénkodtunk is, hogy most az Európában megvettük a kiflit hozzá, meg a desszertet, egy mákosrétes-féleséget, akkor minek menjünk Békéscsabára ebédelni, szépen leülünk egy fa alá és megesszük a zsákmányt.
Természetes ízű, nem túlédesített olcsó fagylalt Orosházán -

Szoki Cukrászda Orosháza

2016. júniusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2016. június 18.
Orosházán egy sor tűrhető hely zsúfolódott a piac köré. Ezek egyike a Szoki, mely hagyományos, látványra nem túl izgalmas süteményeket kínál, továbbá a sütiknél nem különösebben bizalomgerjesztőbb fagylaltot. (A kék fagylalt direkt ijesztő. )
Az adag nem eltúlzott, de épp elégséges, az ára zavarba ejtően kedvező, 160 ft egy gombóc.
Művilágban műfagylalt -

Taffo Cukrászda Orosháza

Értékelt: 2016. június 16. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Orosháza belvárosában sétálva 9 órakor szerettünk volna egy fagylaltot enni a hivatalosan épp akkor nyitó Taffo-ban. Nem sikerült. Bár lett volna ki szélesre tárja Szezám kapuját, nem akarózott neki. Mi nem vagyunk várakozó típusok, mentünk tovább, de miután szétnéztünk a piacon, az autó fel sétálva ismét beleakadtunk a Taffoba, gondoltuk, mégiscsak teszünk egy próbat, bár fagylaltot mér ettünk a Szokiban.
Jobbacska kocsma -

Sziget Caffe & Bar Orosháza

2016. júniusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2016. június 15.
Orosháza közel 30. 000 lakossal bír (28. 500, ha minden igaz). Ehhez képest mind kocsmavilága, mind éttermei messze alatta maradnak a hasonló lakosságszámú Gyulának. Az interneten kulcsszavas kereséssel alig találni valamit. Az egyik hely amit nem a helyszínen választottunk ki, a Sziget nevű kocsma volt, a Piac téren, mint tér neve is mutat a piac tőszomszédságában.
Egyszerű kocsma, iható kávéval -

Julcsi Büfé Orosháza

2016. júniusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2016. június 15.
A minap megejtett orosházi látogatásunk alkalmával a Julcsi büfé volt az első állomás. Kissé megtévesztő a név, mert ez nem egy büfé, ahogy néztem nem is adnak semmit enni, hanem egy kocsma. Méghozzá egy nagyon népszerű kocsma, szinte tele volt a terasz és a belső rész is. Kívül azt írja, hogy itt adják a környéken a legjobb kávét, gondoltam kipróbálom, tény, hogy job volt az átlagos kocsmakávéknál.
Ál-hamburger -

Burger Shop Orosháza

2016. januárban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2016. január 7. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
2015-ben kínos Burger shop néven üzemeltetni egy helyet, ahol úgy készítik a hamburgert, mint a kilencvenes évek elején. Az édesített habos zsömlébe beleteszik az ellenőrizhetetlen húskeverékből, ki tudja hol és hogyan készült mirelit húspogácsát, amit ráadásul előtte előre lesütnek, majd mikróban melegítik a burgert, amit eleve ki kéne tiltani minden vendéglátóipari egységből.
Jó hely a maga egyszerű műfajában -

Gomba Presszó Orosháza

2014. júniusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2014. június 13.
Múltkori kocsmaturnénk alkalmával Békésszentandrásra menet úgy döntöttünk, miután kifogytunk az útra betett sörökből, a borokat pedig már megkóstoltuk, hogy beülünk az első kocsmába. A Gomba presszó volt az első, mely mellett találtunk parkolóhelyet is. Borok iránt érdeklődtem, rosé műfajban csak La Fiesta nevű kiskunhalasi nedűt tudtak ajánlani, gondoltam tegyünk próbát.
Páratlan ár-érték arányú ebéd -

Brill Csárda Orosháza

2013. májusban, családjával járt itt
Értékelt: 2014. január 3. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
A Pipacs versenybe szállhat a legjobb ár/érték arányú menüért országos szinten. Este vacsorát is adnak, élvezhetőt, itt-ott döccenőkkel, de hát ott más a vendégek elvárásszintje. Az ebéd viszont változatos, friss, élvezhető és nagyon olcsó. Mindez kellemes, rusztikus környezetben, kedves kiszolgálás mellett. Bármikor visszamennénk, ha Orosházán laknánk, törzsvendégek lennénk.